ایمانیه:

مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است/ انتخابات خبرگان رهبری نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد

استاندار فارس بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: هر خبر خوب و امیدبخش را باید سریع به مردم اطلاع‌رسانی کرد تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در نشست تخصصی «روابط عمومی پویا، زمینه‌ساز انتخابات مطلوب» در شیراز اظهار کرد: وظایف روابط عمومی‌ها در انتخابات پیش رو جدی و تاثیرگذار است و می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کند.

او بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و ادامه داد: هر خبر خوب و امیدبخش را باید سریع به مردم اطلاع‌رسانی کرد تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

ایمانیه اضافه کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه‌ریزی‌ها براساس اولویت بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

استاندار فارس همچنین نقش روابط عمومی‌ها را در تعیین اولویت‌های اجرایی مهم دانست و افزود: با بیان هنرمندانه امیدآفرینی واقعی و خبر‌های خوب به مردم منتقل شود.

ایمانیه بیان کرد: شبکه سازی روابط عمومی‌ها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

استاندار فارس افزود: انتخابات خبرگان رهبری نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد، این ساختار جایگاه برجسته‌ای دارد و شرح وظایفش در قانون آمده است. این نهاد در مقطع تاریخی نقش خود را به زیبایی ایفا کرده و ادامه حیات جمهوری اسلامی به این تصمیم تاریخی بعد از رحلت امام خمینی (ره) وابسته شد و به همین دلیل جایگاه خبرگان رهبری بسیار والا و مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار