اجرای ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت روز رشت

شهردار رشت از برگزاری ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت روز رشت در ۱۲ دی ماه خبر داد.

رحیم شوقی در نشست با اصحاب رسانه گفت : ۴۰ عنوان برنامه در روز گرامیداشت رشت برگزار می‌شود و برای اجرای ویژه برنامه‌ها روز رشت تلاش شده تا از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

وی از برپایی بزرگترین جشنواره ملی خوراک در این شهر خبر داد و افزود: در این جشنواره انواع غذا‌های محلی و فراموش شده رشت و گیلان معرفی خواهد شد.

شهردار رشت با تأکید بر لزوم همراهی و تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران برای شناساندن هرچه بهتر برنامه‌های روزرشت گفت : اصحاب رسانه‌ها باید در معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های شهر رشت اهتمام جدی داشته باشند.

شوقی با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای هوشمندسازی شهر رشت افزود: رونمایی از سیستم الکترونیکی شدن و هوشمندسازی خدمات یکپارچه شهری یکی از ویژه برنامه‌های روز رشت است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های روز رشت از ۶ تا ۱۲ دی ادامه دارد گفت: روز رشت فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و جذابیت‌های این شهر متمدن است.

شوقی، رشت گردی، اختتامیه جشنواره رسانه عصر قلم، جشنواره بازی‌های بومی – محلی، اجتماع دختران و پسران سلیمانی شهر، اجرای تئاتر خیابانی تندیس، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای عصر قلم، رویداد جنگلی بارانی، پویش عمو قاسم، نمایشگاه رشت در گذر زمان ، ویژه برنامه فرزندان میرزا و یاران روح الله، جنگ شادی به مدت سه شب در رشت ، جنگ عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین برپایی شب قرآنی رشت را بخشی از برنامه‌های ویژه روز رشت اعلام کرد.

برچسب ها: رشت ، اجرای برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.