ذبیح الله جوانی:

مرحله سازمانی مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه در ۹ استان کشور برگزار می‌شود

معاون فرهنگ مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: مرحله سازمانی مسابقات مهارتی کارکنان از ۸ تا ۱۴ دی ماه برگزار می شود.

ذبیح الله جوانی معاون فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی و محل برگزاری مرحله سازمانی مسابقات مهارتی سربازان اظهار کرد: در آبان و آذرماه ۲ مرحله شهرستانی و استانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به میزبانی سازمان‌های نیرو‌های مسلح برگزار و مرحله سازمانی مسابقات نیز از ۸ تا ۱۴ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح است افزود: از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات، فرهنگ سازی و ترویج مهارت آموزی و شناسایی استعداد‌های برتر است.

جوانی با بیان اینکه در مرحله سازمانی ۱۶۳۸ نفر از کارکنان وظیفه در ۹ استان کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد گفت: در استان تهران ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی، استان‌های البرز، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ارتش و فرماندهی انتظامی، استان‌های خوزستان، مازندران، فارس و کرمان فرماندهی انتظامی و استان قزوین وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح میزبان و مجری مرحله سوم مسابقات که مرحله سازمانی است، خواهند بود.

جوانی تاکید کرد:میزبان این مرحله از مسابقات سازمان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در استان‌های ذکر شده هستند و این مرحله از مسابقات در ۱۵ رشته با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به صورت عملی و پروژه محور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار