سخنگوی وزارت دفاع اعلام کرد؛

افزایش صادرات محصولات دفاعی به ۵۰ درصد در ۹ ماه/ رژیم صهیونیستی تاوان ترور سید رضی را می‌‎دهد

طلایی‌نیک گفت: در ۹ ماهه گذشته صادرات محصولات دفاعی بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و از درآمد‌ها برای پیشبرد تحقیقات دفاعی بهره می‌بریم.

سردار رضا طلایی‌نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست خبری با یاد کردن از شهید سید رضی موسوی مستشار کشورمان در سوریه اظهار کرد: این اتفاق نشان‌دهنده جنایت پیشینی و نقض آشکار تمامیت ارضی کشور سوریه و همچنین ایجاد ناامنی و تلاش برای جنگ‌افروزی صهیونیست‌ها است و به‌طور حتم این جنایت مستوجب محکومیت جهانی است و آن‌ها باید منتظر تاوان این اقدام باشند و این تاوان رژیم و عناصرش را زجرکش می‌کند.

وی ادامه داد: این نوع عملیات تروریستی در خارج از غزه نشانه جنگ‌افروزی است و به‌طور حتم پاسخی هوشمندانه در زمانی انجام خوهد شد تا اهداف صهیونیست‌ها محقق نشو‌د. 

طلایی‌نیک بیان کرد: در آستانه سالگرد سردار سلیمانی هستیم و در این چهار سال آرمان‌ها و الگوی مقاومت در منطقه و جهان رشد کرد و برخلاف هدف تروریستی آمریکا جبهه مقاومت عظمت بیشتری نسبت به چهار سال قبل پیدا کرده است. تفکر حاج قاسم سلیمانی امروزه زنده و پایدار است و برای رژیم صهیونیستی و دوستانش شهادت حاج قاسم نتوانست موفقیتی داشته باشد.

سخنگوی وزارت دفاع بیان کرد: نیرو‌های مسلح برای مقابله با اقدامات دشمنان همواره هوشمند و مصمم به خنثی سازی فتنه‌ها هستند و ایران یکپارچه با اتکا به ملت و تدابیر نظام جمهوری اسلامی ایران همواره موفق بودند.

وی افزود: مهمترین مسیر جهان جنگ غزه است. ناکامی صهیونیست‌ها اکنون در این ۸۰ روز مشخص شده است و طوفان‌الاقصی محصول بیش از ۷۰ سال جنایت صهیونیست‌ها بوده است.

طلایی‌نیک اظهار کرد: طوفان الاقصی از روز اول پیروز متولد شد. رژیم صهیونیستی اکنون دوران سیاه خود را پشت سر می‌گذارد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع گفت: اکنون دو جبهه داریم؛ جبهه بشریت و مقاومت که پشتیبان آرمان‌های فلسطین است و در این جبهه بیش از ۲۰ هزار شهید را شاهد هستیم، اما در جبهه صهیونیست‌ها تلفات سنگین بدون میل به دستاوردهایشان را شاهد هستیم و این روند فروپاشی صهیونیست‌ها است. 
سخنگوی وزارت دفاع تصریح کرد: در این تجاوزات آمریکا شریک اصلی است. آن‌ها برخلاف مواضع فریبکارانه‌شان، شریک اصلی صهیونیست‌ها هستند.

طلایی‌نیک گفت: وزارت دفاع وظیفه پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را با هماهنگی با تمامی ارکان برعهده دارد. عرصه‌های مختلف این همکاری از تولید و تأمین نیازمندی‌های تسلیحاتی و تجهیزاتی نیرو‌های مسلح، تعامل و همکاری با دولت و همکاری با سایر کشور‌ها با جدیت و برنامه مدون و هدفمند در جریان است. 

سخنگوی وزارت دفاع درباره عملکرد وزارت دفاع در ۹ ماه گذشته این وزارتخانه تصریح کرد: در این مدت بیش از هزار طرح تحقیقاتی در سطوح مختلف داریم و در این مدت شاهد نمایشگاه صنعت دفاعی بودیم که صد‌ها سامانه جدید به نمایش گذاشته شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از جت یاسین و هواپیما سیمرغ ناوشکن دیلمان و سامانه‌های پدافندی ترکیبی مانند پهپاد کرار و موشک مجید که استقرار پیدا کرده است. انواع پهپاد‌های رهگیری پدافندی و سلاح‌های جدید و آزمون‌های عملیاتی رونمایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع در سال گذشته عملکردی مناسب را رقم زد و امسال هم همین روند جهش تولید را سرلوحه قرار دادیم و در ۹ ماهه امسال ۳۱ درصد رشد تولید محصولات صنایع دفاعی را داشتیم. از موشک‌ها و شناور‌های جدید با ۳۱ درصد رشد تولید نسبت به سال گدشته عملی شده است. 

وی ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته صادرات محصولات دفاعی بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و از درآمد‌ها برای پیشبرد تحقیقات دفاعی بهره می‌بریم و به دولت هزینه جدیدی وارد نمی‌کنیم.

طلایی‌نیک در ارتباط با تجهیز و کمک به مقر‌های انتظامی در سراسر کشور گفت: ما با فراجا همکاری‌های نزدیکی را نسبت به گذشته شکل دادیم و با توجه به تجهیزات جدید و استفاده از ترکیبی از که همکاران ما نیاز دارد بخشی از آن در حال تولید است و متناسب با منابع و نیاز‌های همکاران انتظامی در حال تهیه است و متناسب با تامین بار مالی می‌توانیم تجهیزات پیشرفته‌تر و بهتری را در اختیار قرار دهیم.

وی درباره ادعای آمریکایی‌ها درباره هدف قرار دادن یک کشتی توسط ایران بیان کرد: فرافکنی آمریکا موضوع جدیدی نیست و حضور بیگانگان در خلیج فارس همواره تحریک‌آمیز بوده است. آن‌ها برای فرار از پاسخگویی خود این حرف‌ها را می‌زنند و این‌گونه ادعا‌ها ماهیت تبلیغاتی دارد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع درباره آینده نبرد در غزه اظهار کرد: در ۸۰ روز گذشته صهیونیست‌ها هیچ دستاوردی نداشته‌اند و با شهادت مردم غیرنظامی اقدامات خود را انجام داده‌اند و با نفرت جهانی سرعت فروپاشی خود را افزایش داده و آینده در موفقیت و پیروزی فلسطینی‌ها روشن است. برآیند تحولات ناکامی صهیونیست‌ها پیروزی مردم غزه است.

سخنگوی وزارت دفاع در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا ایران پاسخی مستقیم به اقدام اخیر صهیونیست‌ها خواهد داد، گفت: رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام را می‌‎دهد و پاسخ در زمان و مکان و با روش مناسبی خواهد بود که منجر به تحقق اهداف آن‌ها نباشد بلکه یک واکنش قاطع و اثربخش برای ناکام کردن صهیونیست‌ها از اهداف این ترور‌ها است.

وی افزود: آن‌ها با اختلاف‌های شدید مواجه هستند و حتی حامیان آن‌ها نیز از آن‌ها شاکی هستند؛ بنابراین واکنش به این ترور‌ها با اثربخشی خواهد بود به گونه‌ای که صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسند و کشور ما با قدرتی که دارد در پاسخ به این ترور‌ها قابلیت بالایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع درباره مناسبات ایران و عراق اظهار کرد: مناسبت ایران و عراق در شرایط خوبی است و میان دولت و عراق ایران روابط خوبی برقرار است و سفر اخیر سرلشکر باقری با هیئتی که به عراق داشتند موید این همکاری‌ها و مناسبات نزدیک است.

وی گفت: وزارت دفاع هم در پشتیبانی از توافقات هرچه نیاز باشد را دنبال می‌کند و همیشه برای کمک به عراقی‌ها اعلام آمادگی کردیم.

طلایی‌نیک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تدابیر وزارت دفاع در ارتباط با انتخابات چیست؟، اظهار کرد: وزارت دفاع در کمک با دستگاه‌ها همکاری لازم را دارد و برای مشارکت حداکثری وزارت دفاع نقش خود را ایفا می‌کند و رسالت اصلی کارکنان ما مشارکت فعال و آگاهانه دز انتخابات است و ما هیچ مداخله ایز درموقع گیری‌های سیاسی ندارین و نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: انتخابات اراده ملت ایران را محقق می‌کند و علاوه بر اینکه انتخابات مبنای مردم‌سالاری دینی است حضور حداکثری موضوعی برای افزایش قدرت بازدارندگی کشور خواهد بود و در اثر بخشی ملی و بین‌المللی هم بسیار مهم است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع درباره موضع گیری اخیر روسیه درباره جزایر ایرانی خلیج فارس اظهار کرد: سه جزیره ایرانی، ایرانی بوده و خواهد بود و هیچ موضع‌گیری موجب سلب این حقانیت نیست و ناپایداری در برخی مواضع نشان از غلط بودن آن است و ایران در حمایت از ساکنان این ۳ جزیره فعال خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع در پاسخ به این سوال که آیا تا آخر سال شاهد پرتاب ماهواره خواهیم بود؟ بیان کرد: در زمان مناسب یا پایان امسال و یا سال آینده پرتاب‌هایی وجود دارد و در همکاری با برنامه فضایی کشور اقدامات خود را انجام می‌دهیم و ماهواره‌بر سیمرغ با سوخت جامد به زودی عملی می‌شود.

طلایی‌نیک در پاسخ به این سوال که آیا وزارت دفاع پروژه‌ای برای ساخت بالگرد‌های رزمی دارد؟، تصریح کرد: این صنعت سه نوع است. برخی بالگرد‌ها طراحی‌شان جدید است. برخی بالگرد‌ها تولیدی است که برای بخش‌های نطامی و غیرنظامی قرار دارد و برخی هم برای نوسازی و تعمیرات بالگرد است که به‌روزرسانی می‌شوند و در صنعت بالگرد نیرو‌های مسلح در حال انجام است.

وی درباره تحریم تعدادی از مقامات دفاعی در بیانیه آمریکا بیان کرد: بی‌اثر بودن این تحریم‌ها را مردم ما ثابت کردند و تحریم‌های نظامی سابقه بیش از چهل ساله در کشور ما دارد. ملت و دولت ما با پشتیبانی که از نیرو‌های مسلح داشتند و با جریان علم و فناوری تحریم‌ها را خنثی کرده و این تحریم‌ها هیچ تاثیری ندارد. تحریم برخی از همکاران در ایران و خارج از ایران نقص قوانین بین‌المللی و حقوق افراد است و این موضوع باعث نفرت بیشتر مردم از آمریکا می‌شود و اثر خاصی در برنامه دفاعی ما ندارد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع درباره روابط ما با کشور‌های آمریکای لاتین در حوزه صادرات دفاعی گفت: با کشور‌های زیادی این روابط وجود دارد. سفر چند وقت اخیر مقامات ما به کشور‌های آمریکای لاتین موید این همکاری‌ها است و متناسب با این نیازمندی‌های دو کشور این همکاری‌ها را ادامه می‌دهیم.

طلایی‌نیک در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آخرین وضعیت خرید تسلیحات خارجی در کشور اظهار کرد: ما با کشور‌های گوناگونی همکاری‌های خود را براساس نیاز‌ها داریم و هرگونه توافق با کشور‌های خارجی شرایط خاص خود را دارد و طبق توافقات و موضوعاتی که وجود دارد اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در بعد نظامی وزارت دفاع چه همکاری با ارتش و سپاه در حوزه‌های دریایی دارد، بیان کرد: نیرو‌های دریایی جمهوری اسلامی ایران قدرت، تسلط، پایش و مراقبت از دریای عمان را دارد و در مقاطع مختلف این توانمندی در مراقبت را نشان داده‌اند. نیرو‌های عملیاتی ارتش و سپاه از سوی وزارت دفاع پشتیبانی می‌شوند و در بخش‌های گوناگون همکاری انجام می‌دهد.

سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: حضور بیگانگان در منطقه مخل امنیت منطقه و تحریکات ضد امنیتی و ناامنی‌های منطقه‌ای است که از رویکرد‌های صهیونیست‌ها است و به نظر می‌رسد که این زمینه وجود دارد و قابلیت‌های ما در خلیح فارس و دریای عمان به تثبیت رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع درباره همکاری‌های نطامی ایران با کشور‌های عضو شانگهای تصریح کرد: سیاست کشور ما پیوستن به شانگهای بود و این همکاری‌ها مستلزم بررسی‌های بیشتری است که بتوان در راستای همکاری‌های سازمان شانگ‌های جای گیرد که فرآیند آن در حال بررسی است.

وی ادامه داد: حوزه پدافند بسیار گسترده است که همه بخش‌ها آن را مورد اولویت قرار دادند و با توجه به بعضی تهدیدات، وزارت دفاع امکانات خود را در این زمینه فعال کرده است البته شرکت‌های دانش‌بنیان در این موضوع نقش مهمی دارند. اکنون هزار و ۲۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع همکاری دارند و از اولویت‌های اصلی وزارت دفاع همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

طلایی‌نیک گفت: وزارت دفاع در حمایت از نخبگان پیشرو است و ۸۵ درصد کارکنان وزارت دفاع دارای تحصیلات دانشگاهی هستند و اگر جزو کشور‌های برتر دنیا در حوزه‌های متفاوت نظامی و فناوری هستیم محصول حضور نخبگان است.

معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی وزارت دفاع در خصوص اقدامات این وزارتخانه برای مقابله با تهدیدات در حوزه هوش مصنوعی تصریح کرد: در دستیابی به دانش هوش مصنوعی و به‌کارگیری این دانش در فناوری‌های سامانه‌ها، همکاران ما فعال هستند و به موازات به‌کارگیری این دانش در سامانه‌ها در حال انجام است. به گونه‌ای که موشک‌های کروز و برخی از سامانه‌ها در استفاده از هوش مصنوعی بتوانند به صورت خودکار به هدف عملیاتی برسند و هوش مصنوعی کمک بسیار بزرگی خواهد بود.

سخنگوی وزارت دفاع اظهار کرد: با برنامه‌ای مدون رونمایی‌ها و تحویل‌دهی محصولات دفاعی را انجام می‌دهیم. هر ماه چند سامانه جدید و آزمایشات جدید را با نیرو‌های مسلح داریم و هیچ ماهی نخواهد بود که شاهد رونمایی‌ها نباشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
ترور بزدلانه سردار = نابودی رژیم اشغالگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
فلسفه انقلاب ما صادرات سلاح نبود، ما فکر میکردیم بنیان فکری انقلاب بر مبنای عدالت جویی و نوعی مدینه فاضله است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
فایدش برای مردم؟!؟!؟!!؟؟!!؟!!؟!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
رژیم صهیونیستی با اطلاع کامل از عواقب ترور این سردار رشید اسلام دست به اینکار زده آن هم در این شرایط .ظاهرا با توجه به عدم دریافت ضربه انتقام شهادت حاج قاسم ترسش از انتقام فرو ریخته و این هم به دلیل کوتاهی شما بزرگواران است که اینقدر ضعف نشان می‌دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
دروغ نگویید
ملت هنوز منتظر انتقام سردار سلمانی هستند
منتظر انتقام دو شهدای چند وقت قبل در سوریه شهید شدند
بلف نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
احححسن به شما . حالا علی الارض چه خبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
اسراییل حواسش باشه قرار نیست تاوان شکست از عزه ایا رو ما بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
وعده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
خسته نشین از این
همه انتقام گرفتن
وعده دورغ خرجی نداره
بگین میترسن انتقام بگیرین
وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
آه سهامداران و مالباختگان بورس روزی دامنتان را خواهد گرفت منتظر غضب خدا باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
هنرکردی به خانه وزندگی اوکراینی ها زدن شاهدفروختی نزول خوروتبعیضی سهمیه ای مملکت نابود کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
حی علی خیرالعمل حرف بس است عمل؛عمل.بجا شعار عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
حقوق من بازنشسته لشکری درست کن شرمنده زن و بچه ام شدم نمی تونی نوجوانی و جوانی ام بهم برگردون برم از اول کجا سر کاری دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بورس را درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
پیامت را در قسمت اقتصادی بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بزنید اسرائیل را محو و نابود کنید !
شما میتوانید!
سردار حاجی زاده کجایید ؟؟
پس کی باید انتقام عزیزان نظامی را از رژیم جعلی بگیرید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
هیچکاری نمیکنید فقط حرف میزنید این حرفاتون هم مصرف داخلی دارید!!! اگی راست میگید پس انتقام شهید دانشمند. محسن فخری زاده و.......چی شد؟!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
بعد ترور شهید فخری زاده در همان زمان، پدر موشکی اسرائیل به نام،، آوی هار ایون،، کشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
شمارو بخدا وعده الکی ندهید.چندروز دیگه سالگرد حاج قاسم عزیز هست.کجا دشمن رو سرجاش نشوندید هی وعده هی وعده کجا انتقام سخت گرفتید.کجا کاری کردید که دل ۸۰ میلیون ایرانی و میلیونها مسلمان دیگه ارام بشه از انتقام وعده داده. اونیکه مرد عمل بود خود حاج قاسم بود وقتی گفت ۳ماه دیگه پایان حکومت داعش هست زودتر از ۳ماه حرفشو عملی کرد.چون مرد میدان و عمل بود.اگر واقعا راست میگید جای حرف عمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۲
داعش را آمریکا نابودکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
شیر مادر و نان پدر حلالت که حرفی زدی حق.بشرطی که گوش شنوایی باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
جنابت 13:03
آمریکا داعش را ایجاد کرد ، تجهیز کرد ، نفتش را خرید ، و اکنون هم در جوار پایگاه های خود پناه داده است با هزار و یک دلیل ، از جمله اعتراف ترامپ و خانم کلینتون ، پس مانند طوطی نفهم حرف دشمنان منطقه را تکرار نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
پس کی این موشکها برای از بین بردن غده سرطانی استفاده بشه ؟ لعنت بر صهیونیسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
درباره ترور فخری زاده میگفتید انتقام سختی درپیش است !
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
ما دیگر به مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین نیاز نداریم و فقط در برابر مقابله دخالت، مداخله گری، اهانت، خیانت، تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش بمب اتمی نیاز داریم به آمریکا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند. به اروپا جنایتکار اعتماد نداریم/آنان آشکارا از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می‌کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
شهادت سردارموسوی یکی از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۵ دی ۱۴۰۲
هیچ کاری نمیکنید شهادت حاج قاسم اوج واکنش ایران بود همه دنیا ترسیده بود چی شد ؟
آیا امکان از کار انداختن فرودگاه های نظامی اسرائیل وجود ندارد . تاکی این رژیم منحوس هرکاری دلش بخواد .خواهدکرد.
؟؟
آخرین اخبار