رویداد ملی هنر‌های تجسمی کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ملی هنر‌های تجسمی کودک و نوجوان در استان خبر داد.

معصومه ابراهیمی‌هژیر گفت: این رویداد مهم نهمین دوره دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور است که با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان استان در بخش نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و عکاسی برگزار می‌شود.

به گفته وی این رویداد با هدف زمینه‌سازی کشف استعداد‌های جدید در کشور، ایجاد فضای رقابت سالم بین کودکان و نوجوانان در عرصه ملی و انگیزه‌بخشی و تشویق اعضای مستعد در رشته‌های مختلف هنر‌های تجسمی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه فراخوان این رویداد ۳۱ تیرماه در کشور منتشر شده است تأکید کرد: علاقمندان در سنین ۴ تا ۱۷ سال می‌توانند در بخش «نقاشی» و ۹ تا ۲۲ سال در بخش «سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی» شرکت کرده‌اند.

این مسئول موضوع این رویداد را «خانواده من، اقلیم من» عنوان کرد و افزود: تفاوت‌های اقلیمی می‌تواند تاثیر متفاوتی بر روی جنبه‌های مختلف زندگی هر خانواده داشته باشد و با توجه به وابستگی عمیق زندگی انسان به شرایط اقلیمی و تأثیرپذیری انسان از اقلیم محل زندگی موضوع این رویداد «خانواده من، اقلیم من» انتخاب شده است.

ابراهیمی‌هژیر گفت: قصد داریم با برگزاری این دوسالانه، ضمن تقویت هویت ایرانی- اسلامی مخاطبان، آثار تولیدی کودکان و نوجوانان در نمایشگاه و بازار حمایتی به علاقمندان هنر کودک و نوجوان عرضه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.