۲۰ مصوبه در کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر‌های چهارمحال و بختیاری

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه کمیسون ماده پنج طرح تفصیلی شهر‌های استان ۲۰ مورد از شهر‌های مختلف به تصویب رسید.

زهره جعفریان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به ۲۰ مورد مصوبه در کمیسیون ماده پنج طرح تفصیلی شهر‌های استان گفت: این موارد در شهر‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، کیان، سورشجان، هفشجان به تصویب رسید.

وی تصویب طرح تفکیکی و ساماندهی اراضی ۶۱ هکتاری نهضت ملی مسکن بروجن را یکی از مهمترین مصوبات این جلسه برشمرد و افزود: الحاق این اراضی به محدوده شهر بروجن قبلا در کارگروه امور زیربنایی استان به تصویب رسیده است.


بیشتر بخوانید


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری طرح اصلاح اراضی نهضت ملی مسکن شهر فارسان موسوم به قندحبه، سیاست‌ها و ضوابط بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در راستای بسته تشویقی ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و ضوابط استقرار بنا در کاربری مسکونی را از دیگر مصوبات مهم این جلسه برشمرد.

جعفریان ادامه داد: نغییر کاربری، اصلاح شبکه معابر، تفکیک زمین، اصلاح عرض معابر، طرح تفکیکی از دیگرعناوین مصوبات کمیسیون ماده پنج شهر‌های استان است.

وی همچنین به تصویب ۶ طرح شامل پرورش بوقلمون، خدمات رفاهی و گردشگری، بوم گردی، توسعه بنا و ... در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های کوهرنگ، کیار، بروجن، شهرکرد، و فرخشهر می‌باشد و پس از رفع ایرادات جزئی در شورای برنامه ریزی استان مطرح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.