اجرای طرح آرامش در شهر

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح آرامش در شهر با هدف تشدید مبارزه با موادمخدر در گیلان خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور" با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است، اظهارداشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

 جانشین فرمانده انتظامی گیلان در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح "آرامش در شهر" با هدف تشدید برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ روز توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان به مرحله اجرا درآمد.
وی ضمن اشاره به تعامل خوب فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه در اجرای این طرح، بیان‌داشت: در این راستا، ۳۷۱ معتاد متجاهر، ۱۱۰ خرده‌فروش و ۱۲ قاچاقچی موادمخدر نیز در سطح استان دستگیر شدند.

حسن پور  از کشف ۱۱ کیلو و ۲۷۷ گرم تریاک، ۶ کیلو و ۷۶ گرم هروئین، یک کیلو و ۱۱۵ گرم حشیش، ۲ کیلو و ۳۲۴ گرم شیشه و ۲۰ کیلو و ۲۰۵ گرم سایر موادمخدر از این افراد خبر داد و تصریح کرد: معتادان از طریق دادگاه درمان‌مدار به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با موادمخدر معرفی و خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


جانشین فرمانده انتظامی گیلان در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها، خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب ها: امنیت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.