۱۱ واحد تولیدی راکد در یزد به چرخه فعالیت بازگشتند

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: ۱۱ واحد اقتصادی راکد با اختصاص ۱۰۶ میلیارد ریال، با حمایت مالی این صندوق به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: در مرحله نخست نهضت احیای واحد‌های اقتصادی، ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع تبصره ۱۸ به صندوق استان یزد اختصاص یافت که موجب بازگشت واحد‌های یاد شده به چرخه تولید شدند.

او اظهار کرد: ۱۹ واحد هم به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال مصوب شده و در حال تکمیل پرونده و اخذ ضمانت است و مابقی طرح‌ها در دست بررسی می‌باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم راه اندازی نهضت احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در کشور است و حمایت مالی از این واحد‌ها از سوی صندوق کارآفرینی امید انجام می‌گیرد.

امامی گفت: با توجه به تعداد طرح‌های شناسایی و معرفی شده از شورای برنامه ریزی استان، در صورت تخصیص اعتبار جدید، امکان حمایت بیشتر از واحد‌های اقتصادی فراهم و اشتغال بالاتری ایجاد می‌شود.

او درخصوص عملکرد امسال صندوق کارآفرینی امید استان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۵ فقره تسهیلات با اعتباری معادل ۹۳۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده که از این تعداد ۴۰۷ فقره به مبلغ ۸۹۰ میلیارد ریال در زمینه اشتغال و ۱۰۸ فقره به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال تسهیلات ضروری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار