نامه سرگشاده بیش از ۲۷۰۰ استاد دانشگاه‌ به امیرعبداللهیان

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند از تمام ظرفیت خود برای پایان بخشیدن به خون‌ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی استفاده کند.

جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در پی برگزاری کنفرانس بین‌المللی تهران در حمایت از مردم مظلوم غزه طی نامه‌ای به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند برای پایان بخشیدن به خون‌ریزی وحشیانه رژیم صهیونیستی تمام ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را بکار گیرد.

در متن این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

۷۵ روز از حادثه بی نظیر قرن اخیر گذشت و بیش از ۷۵ هزار نفر از مردم مظلوم غزه شهید و مجروح شدند. این حادثه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی غرب را بی‌آبرو کرد. انگلیس، آمریکا و همه حامیان رژیم صهیونیستی به خاطر این همه ددمنشی و کودک کشی بی آبرو شدند. دولت‌های منافقی که با ارسال کمک به رژیم کودک کش صهیونیستی ذات پلید خود را نشان دادند و دولت‌های بی خاصیتی که سکوت و حقارت پیشه کردند هم بی‌آبرو شدند و در یک کلام پرده از چهره واقعی تمدن غرب، حقوق بشر غربی و واقعیت دموکراسی در فلسفه لیبرالیسم برملا شد.

در مقابل این جبهه بی آبرویان، ملت‌ها، دولت‌ها و گروه‌های بسیاری برای خود آبرو کسب کرده و روسفید شدند. زنان و کودکان غزه که بدون آب و غذا زیر بمب‌های سنگرشکن آمریکا خم به ابرو نیاورده از عزیزان خود گذشتند تا عزت‌شان را حفظ کنند.

اهالی کرانه باختری که در دو جبهه سازشکاران و جنایتکاران جنگیدند و مقاومت کردند. گروه‌های جهادی فلسطین به ویژه حماس و جهاد اسلامی که با طوفان الاقصی حماسه ساز و ماندگار شدند. انصارالله یمن این شیرمردان عصر حاضر که با شجاعت و غیرت کم نظیر خود مایه مباهات مسلمین شدند.

حزب الله لبنان که جوانمردانه و دلیرانه در کنار گروه‌های جهادی ضربات کاری خود را به ماشین جنگی صهیونیسم وارد ساختند. گروه‌های مقاومت عراقی و سایر گروه‌های مقاومت مستقر در منطقه که هوشمندانه بر بنیان‌های نظامی ریشه ظلم و جنایت در منطقه آمریکای جنایتکار تاختند.

مردم بسیاری از نقاط مختلف جهان که با درد وجدان به مراکز شهر‌های بزرگ دنیا آمده و انزجار خود را از رژیم جلاد صهیونیسم و حامیان غربی‌شان نشان دادند. نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به مدد بیداری و بصیرت ملت قهرمان ایران و دستگاه دیپلماسی فعالی که در سایه سیاست‌های مدبرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی عملی شده، آبرو و اقتدار زیادی کسب کردند.

آقای وزیر!

امروز جهان در یک دوقطبی آبرومندان و بی آبرویان قرار گرفته و این بزرگترین دستاورد مقاومت مردم مظلوم غزه است؛ لذا ما جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور ضمن سپاس و قدردانی صمیمانه از همه مجاهدان جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان و کنشگران عرصه بین الملل به ویژه تلاش‌های بی وقفه دستگاه دیپلماسی کشور در حمایت از جبهه مقاومت به ویژه برگزاری کنفرانس تهران، انتظار داریم: 

۱) در دفاع از مردم مظلوم غزه و حذف غده سرطانی صهیونیسم از منطقه از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش‌های خویش را برای انزاوی هر چه بیشتر اشغالگران قدس مضاعف سازید.

۲) به منظور کمک به جبهه مقاومت از ظرفیت دولت‌ها و ملت‌های اسلامی بهره گرفته و برای قطع شریان حیاتی صهیونیسم متجاوز و ممنوعیت هر گونه تجارت، مراوده اقتصادی و پولی با رژیم صهیونیستی، معاهدات تعهدآوری را ایجاد نمایید.

۳) به منظور حمایت از انصارالله یمن، پیمان نظامی دولت‌های اسلامی منطقه را در مقابل تحالف غربی پیشنهاد و عملی سازید.

۴) در راستای دفاع حقوقی از مردم مظلوم غزه و انتقام خون صد‌ها کودک و زن مسلمان، محاکمه سران رژیم صهیونیستی و حامیان خائن آن‌ها من جمله رئیس‌جمهور خبیث آمریکا را به شدت دنبال نموده و تا تحقق انتقام سخت خون سلیمان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تروریست‌های دولتی از پای ننشینید.

۵) به منظور اصلاح ساختار نهاد‌های بین المللی، کارآمدی سازمان ملل متحد، تقویت شورای امنیت در راستای صلح پایدار و تبیین و بسط حقوق بشر اسلامی، کلیه ظرفیت سیاسی و حقوقی کشور و منطقه را بکارگرفته و نقش آفرینی نمائید.

۶) با توجه به محاصره کامل نوار غزه و جلوگیری از هرگونه ورود مواد غذایی، دارو و نیاز‌های اولیه برای زندگی و وقوع فاجعه انسانی انتظار می‌رود از همه ابزار‌ها برای شکستن محاصره و باز شدن مسیر‌های ورودی کالا و نیاز‌های اساسی مردم به ویژه گذرگاه رفح استفاده گردد تا شاهد پایان این وضعیت وخیم در غزه باشیم.

در خاتمه از دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دولتمردان نظام اسلامی انتظار داریم برای پایان بخشیدن به خون ریزی وحشیانه و نسل‌کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی تلاش نموده و به هر شکل ممکن جهت شکست کامل دولت متجاوز و اشغالگر قدس اقدام نمایید.

توفیقات روزافزون نظام اسلامی و جبهه مقاومت را از خدای سبحان خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد و رفتار امیرعبداللهیان از سال 1400 تاکنون فقط خدمت به کشورهای بیگانه منطقه و جهان بوده است.
۰۸:۴۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
عملکرد و رفتار امیرعبداللهیان از سال 1400 تاکنون فقط خدمت به کشورهای بیگانه منطقه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
این اساتید درباره همراهی روسیه با اعراب درباره جزایر سه گانه نظری ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۵ دی ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
در این شرایط آتش بس به زیان مقاومت هست، چون نظامیان صهیونیست خسته اند و اختلاف بین سیاستمداران صهیونیست زیاد شده.
Iran (Islamic Republic of)
جانبازآزاده
۲۲:۰۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
فقط بافروپاشی کامل رژیم صهیونیستی صلح وآرامش به غرب آسیا حاکم خواهدشد و لاغیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اگر میتوانست انجلم میشد نیازی به این نامه ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
تشکر از اساتید محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
این اساتید احتمالا اساتید حوزه علمیه و استادان روحانی در دانشگاههای کشور میباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نامه بزنید مردم روز به روز غذا وخوراک و..شون گرون نشه این لازمه ماهم آدمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خودتون به خودتون نامه میزنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اینا استاد واقعی نیستند استاد سهمیه ای هستتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اساتید سهمیه بگیر آیا شده یک نامه سرگشاده هم برای ملت خودتان به سران نظام بدهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
لطفا نامه ای به نیروهای مسلح هم بفرستید!!!
Denmark
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خیلی هنر دارید جلوی اختلاس و .‌‌کشور را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۱۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند. داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار ... دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون در تمامی جنایات اسرائیل جنایتکار شریک جرم بوده است.
انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1917 تاکنون در تمامی جنایات اسرائیل جنایتکار شریک جرم بوده است.
آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در مسیر دشمنی با بشریت حرکت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
یمن و حزب الله را باید تا دندان مسلح کنیم که بتوانند با اسرائیل و آمریکا و کل اروپا جنگ کنند در صورت تعرض
باید قبل از جنگ بعدی خود شان طراحی و ساخت کنند
باید صهیونیست کودک کش محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ناشناس حان خودت چی کی میخوای مستقیم وارد جنگ شوی!!!دلاور!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چرا این اساتید به غزه نمی روند واز مردم مظلوم غزه حضوری دفاع نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
به وضعیت فلاکت بار ایران نامه نمیدن؟
به فکر ایران باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
یه نامه بنویسید شاید شکم مردم خودمون هم سیر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی ایران ثابت شد از یمنی ها ضعیف تر و ترسوترن. تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ای کاش جمعی اساتید یک نامه سرگشاده می فرستادند به امیرعبدللهیان که از خواب خرگوشی بیداربشود که خاک کشورش حکم مادری دارد به عقد عربها درمیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
چیکار کردیم.فقط کشتارودکان توسط خوک صفتان یهودی وما هم تماشا به همراه یلدا و سریال جومونگ و...چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را بماند بی تفاوتی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
این آقا یه سور به ظریف زده کارش شده فقط گردشگری و فقط محکوم می‌کنه و هشدار میده. به درد نخور تمرین وزیر امور خارجه تاریخ ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۲
آقای دکتر ظریف بی نظیر و بی همتا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
دشمن دانا بهتر از دوست نادان است
قبل از وجدان درد گرفتن کمی به عقب برگردیم شما نبودید فش فشه هوا میکردید و الاقصی الاقصی میگفتید این ما نبودیم که میگفتیم جنگ خوشحالی نداره مردن آدمها کیف نداره ما را همیشه دژمن نامیدید بدون توجه به اینکه دشمنی بالاتر از خود بزرگ بینی کاذب نیست من داغ شهید فهمیده و هزاران شقایق خونین بر دل دارم خاک من ناموس من ایران من رنج و درد زخمها بر سینه دارد مرهمی بر زخم این رنجور سر تا پا فرو رفته در سطل های اشغال برای پس مانده ای تا بگذرد یک روز دیگر با غروب بی فروغ فردای روشن هان برادر درد من از غزه و لبنان فراتر کو دوستی تا گویمش این درد پنهان در وجودم یاد کن از غربت این سرزمینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درباره چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
این بابا همینجوریشم وزیر خارجه فلسطین هست دیگه لازم نبود ازش خواهش کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
امیر عبداللهیان نخودی هست.اصلا کجا هست؟چیکار میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۹:۲۴ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درود بر استادان فهمیده و با تعصب و حرکت انسان دوستانه اهل دانش کشورمان
بی تفاوت بودن در کنار اینهمه خونریزی و قتل و کشتار نوزادان و کودکان و زنان و مردم تک شهری اسلامی و مظلوم و همه غرب و بی خیالی و مزدوری عرب و سنگدلی و اشغالگری عبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باید سپرسازی وازادی کودکان اسیرانجام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
لقمه حرام جیره خوار منفی دادند و باید وزارت اطلاعات این افراد را شناسایی کرده و گوشمالی حسابی داده تا دیگه جرأت نکنند به نفع رژیم صهیونیستی کودک کُش و آمریکا و اروپای بی منطق کامنت بگذارند و یا مطلبی را بنویسند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
زنده باد مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مقاومت عراق پایگاه نیرو‌های آمریکایی در سوریه را هدف قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
بنده از حمله جدید به نیرو‌های آمریکایی در عراق استقبال می کنم
۱۸:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
بنده از حمله جدید به نیرو‌های آمریکایی در عراق استقبال می کنم
France
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
دیپلماسی که کاملا فعال است استاد.
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۸:۲۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اصلا لازم نیست با کسی وارد جنگ شویم . بایستی باچند کشور " جیگردار" ائتلاف تشکیل دهیم و چندین ناو جنگی برای شکستن محاصره غیرقانونی غزه به سواحل نزدیک به غزه اعزام کنیم . درصورت ورود اسرائیل برای جلوگیری از کمک به مردم غزه انوقت حسابش را برسیم!
Iran (Islamic Republic of)
S
۱۸:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
کاش یک‌گروه یا تشکلی هم میبود که از حقوق مردم ایران دفاع کنه . تورم . دزدی . امنیت.و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اون گروه رو فردا برو تو روزنامه اصلاح طلبها ببین.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
آفرین
Canada
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
اصلا هم وطن هایم را نمیفهم
چرا همه چیز را باهم قاطی میکنید
اگر مشکل با تورم .گرانی . بیکاری ووو دارید که
متاسفانه در جهان اول همین جور مشکلات خیلی خیلی بیشتر است
شما سرتون توی کانالهای معاند است و واقعیت را نمی‌بینید
واقعیت دنیا را در این کلیپ ببنید
ENDEVR
تا دنیا دیده شوید و کلاه سرتون نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۴ دی ۱۴۰۲
این اساتیدگرانقدردرسایرمواردنظری ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
ایران اگه کمک نکنه ،مشکلات تمام میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
زن و بچه تو هم بمباران میشدن همینو میگفتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
مرحبا به غیرتتون!!!!!!
آخرین اخبار