مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام خبر داد

بیش از ۹ هزار مورد سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در ایلام

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: در سال جاری بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در قالب طرح سپاس انجام شده است.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، در جلسه شورای معاونین با اشاره به اهمیت دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: در سال جاری بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناطق مختلف استان انجام شده و قرار است تا پایان سال تعداد دیدار‌ها به ۱۳ هزار مورد برسد.

وی افزود: مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تکریم ارباب رجوع، سرکشی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، حل مشکلات معیشتی، پرداخت تسهیلات مسکن و اشتغال و... است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: سفر‌های شهرستانی برای بررسی میدانی مشکلات حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت هفتگی در استان انجام می‌شود.

اسدی مطرح کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز تکریم مادران و همسران شهدا، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اندیشیده شده است.

برچسب ها: شهداء ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.