بزرگترین تراژدی صهیونیست‌ها به تعبیر رسانه‌های عبری

رسانه‌های اسرائیلی هلاکت ۱۳ نظامی اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه را با عنوان بزرگترین تراژدی از زمان آغاز جنگ توصیف کرده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی امروز یکشنبه تعداد کشته‌شدگان ارتش این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته را که به ۱۳ نفر رسید، بزرگ‌ترین تراژدی پس از تهاجم زمینی اسرائیل به نوار غزه توصیف کردند.

طبق گزارش المیادین، رسانه‌های اسرائیلی نوشتند: آنچه امروز صبح در مورد کشته شدن سربازان ارتش اعلام شد، یکی از وحشتناک‌ترین اتفاقات در طول جنگ بود.

بر اساس بند «مجاز به انتشار»، رسانه‌های رژیم اشغالگر اسامی کشته‌شدگان ارتش را به همراه درجه‌ها و یگان‌ها و تشکیلات آن‌ها اعلام و تأکید کردند که تمام هشت نیرویی که ساعات گذشته کشته شدند افسر هستند.

هشت افسر صهیونیسست چگونه کشته شدند؟

یوآو زیتون، خبرنگار امور نظامی سایت اسرائیلی "Ynet" توضیح داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ سرباز از جمله ۸ نفر کشته شدند که ۴ نفر آن‌ها از تیپ هفتم بودند و با گلوله آر پی جی در داخل نفربر "نامرا" از فاصله نزدیک در خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شدند.

زیتون افزود: دو سرباز دیگر هنگامی که سوار خودروی هامر خود بودند، با انفجار بمبی که زیر خودرو کار گذاشته شده بود کشته شدند. دو نفر دیگر نیز هنگام حضور در خانه‌ای که توسط مبارزان فلسطینی بمبگذاری شده بود کشته شدند.

طبق گزارش رسانه‌های عبری، با اعلام کشته شدن این ۱۳ نفر توسط، تعداد کشته شدگان‌ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر به ۴۸۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۵۲ نفر در جریان نبرد‌های زمینی در نوار غزه کشته شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
حداقل 4850 نفر مرده و به درک واصل شده. نه 485 نفر. جنگ روانیه. 80 روز، روزی 60 نفر. تلفات ناشی از حملات حزب الله سانسور شده. زخمی های منتقل شده به بیمارستان و فوت شده در بیمارستان .مفقودین ناشی از کشته های زیر آوار مانده خطاهای پشت از هر 3 آرپیجی و ضدزره حداقل یک تلفات داریم. خمپاره ها بماند. راکت ها بماند. کلا آماری که صهیونیست از زخمی ها و مرده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۴۷ ۰۴ دی ۱۴۰۲
جان نیروبرای اسرائیلی مهمه اماواسه فلسطینیه ها نه( برادردینی ات رو که از20هزارهم گذشته روشهید کردن)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
به درک واصل شدن ؟
Germany
ناشناس
۰۴:۱۶ ۰۴ دی ۱۴۰۲
جهان در خواب و شیطان پادشاه است
آخرین اخبار