داعشی‌های دهه ۶۰ + فیلم

اولین فرمانده کمیته منطقه‌۹ تهران و فرمانده جنگ‌های نامنظم در آبادان و خرمشهر هنگام غروب در حالی که روزه‌دار بود، هدف ترور ناجوانمردانه و خشونت‌بار منافقین کوردل قرار گرفت.

غروب یکی از آخرین روز‌های ماه اردیبهشت که مصادف با واپسین روز‌های ماه شعبان نیز بود، سیدمجتبی هاشمی، اولین فرمانده کمیته منطقه‌۹ تهران و فرمانده جنگ‌های نامنظم در آبادان و خرمشهر، هنگام غروب در حالی که روزه‌دار بود، هدف ترور ناجوانمردانه و خشونت‌بار منافقین کوردل قرار گرفت. صدای رگبار پیوسته گلوله در آن ایام برای مردم تداعی‌کننده حادثه ناگواری بود. مردمی که سراسیمه به خیابان آمده بودند، با پیکر خون‌آلود یکی از هم‌محله‌ای‌های خوشنام در جلوی مغازه لباس‌فروشی‌اش مواجه شدند که هنوز زنده بود.

 

 
برچسب ها: منافقین ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۰۴ دی ۱۴۰۲
مجاهدین خلق = اولین داعشی ها
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضاحسینی نژاد
۲۱:۴۵ ۰۳ دی ۱۴۰۲
بنده سال۱۳۵۸تاشهریور۱۳۵۹پاسدارکمیته منطقه۹تهران" ستاد۲کمیته بازارتهران"واقع درمدرسه صدر درورودی مسجدجامع بازار بودم که تحت سرپرستی حاج کاظم طالقانی(پدربزرگوارپهلوان حاج محمدرضاطالقانی)خدمت میکردم. شهیدسیدمجتبی هاشمی هم پاسدار و یکی ازفرماندهان کمیته های تهران بودند که به اتفاق به سپاه پاسداران منتقل شدیم،البته بنده به دلایلی به مشهدآمدم اما ایشان درپادگان ولی عصرتهران مشغول بودند و برای عملیات حصرآبادان هردوبطوراتفاقی درآبادان همدیگه رودیدیم. ایشان فرمانده یکی ازگروهانهای نامنظم چریکی تحت اشراف شهیدچمران بودند که بعدا دربازار و درمغازه خودش بدستدجنایتکاران منافقین ترور و بشهادت رسیدند. یادهمه شهدا گرامی و پررهروباد.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۰:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
نیست که الان ایران همه راضی هستن وفسادورانت دبش وبرجام وفحشاوبی حجابی وهزارتازهرمارنیست؟
پس بجای خداتصمیم نگیریدخدادرقصاوت خودش این چیزارودرنظرمیگیره وحکم صادرمیکنه
خدامثل شماقصاوت نمیکنه
سعی کتیدتاحدی شبیه خداقضاوت کنید
Canada
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
هیچکدام باز نمیشود .اجازه باز شدن نمیدهند
آخرین اخبار