حفاظت از جان اسرای صهیونیست در غزه به قیمت جان نیرو‌های القسام

زن آزاد شده صهیونیست فاش کرد زمان بمباران جنگنده‌های صهیونیست، نیرو‌های مقاومت با به خطر انداختن جان خود از اسرای صهیونیست محافظت می‌کردند.

یک زن آزاد شده از نوار غزه از برخورد خوب نیروهای گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تمجید و تاکید کرد که آن‌ها آماده بودند جان خود را برای محافظت از او و سه فرزندش در برابر بمباران رژیم صهیونیستی فدا کنند.

براساس گزارش الجزیره، چن آلموگ گلدشتاین، یکی از اسرای آزاد شده از نوار غزه با دخترش آگام در شبکه‌ای صهیونیستی حاضر شد و گفت: « نگهبانانی که ما را اسیر کردند (در غزه) با بدن خود از ما در برابر بمباران محافظت می‌کردند . آن‌ها از ما در برابر آتش ارتش محافظت می‌کردند و ما برای آن‌ها بسیار مهم بودیم.»

این اسیر آزاد شده صهیونیست افزود: وقتی از آن‌ها پرسیدیم که آیا ما را می‌کشند، پاسخ آن‌ها این بود: ما قبل از مرگ شما می‌میریم. نگهبانان خیلی به ما نزدیک بودند و ما یک لحظه تنها نمی‌ماندیم؛ بنابراین می‌ترسیدم هر لحظه ارتش بیاید تا ما را نجات دهد. از این می‌ترسیدم.

او در پاسخ به این سوال که دوران اسارت خود را چگونه گذرانده است، گفت: «من با پسرانم بازی می‌کردم و دخترم آگام مدام ورزش می‌کرد. حتی یکی از نگهبانان با او تمرین  می‌کرد اما قبل از آن حوله‌ای روی دستش گذاشت.»

وقتی مجری از او پرسید چرا حوله؟ او در پاسخ گفت: «به زنان احترام می‌گذاشتند، زنان برای آن‌ها حرمت دارند و دست زدن به آن‌ها جایز نیست، زنان برای آن‌ها ملکه هستند.» این زن صهیونیست درباره دو پسر خردسال خود نیز گفت: آن‌ها مشغول بازی و نقاشی بودند و حتی نگهبانان ما با آن‌ها بازی می‌کردند.

حماس و باقی گروه‌های مقاومت در نوامبر گذشته در ازای آزادی ۱۵۰ اسیر فلسطینی از زندان‌های اشغالی، حدود ۵۰ اسیر صهیونیست از جمله زنان و کودکان را بر اساس توافق‌نامه آتش‌بس بشردوستانه آزاد کردند. این درحالی است که حماس بار‌ها از کشته شدن تعدادی از اسرای صهیونیست به دلیل بمباران شدید و بی رویه رژیم صهیونیستی در سراسر نوار غزه خبر داد.

در طرف مقابل دیده بان حقوق بشر اروپا و مدیترانه چندی پیش اعلام کرد ارتش صهیونیستی یک زندان به سبک زندان گوانتانامو برای اسرای فلسطینی درست کرده و اسرای فلسطینی را در قفس مرغ نگه می‌دارد. به آنان گشنگی و تشنگی می‌دهد و دائما آن‌ها را شکنجه می‌کند. حتی برخی از اسرای فلسطینی از شدت شکنجه‌ها به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار