برپایی نمایشگاه آخرین دستاورد‌های پژوهشگران و فناوران استان کرمانشاه

نمایشگاه آخرین دستاورد‌های پژوهشگران و فناوران استان کرمانشاه با حضور همه اجزای اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و ارائه بیش از ۲۵۰ دستاورد، از چهارم تا هفتم دی ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و دبیر برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان گفت : این نمایشگاه در مساحت ۱۲۰۰متر مربع و ۲۵ غرفه با حضور دانشگاه‌ها، مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی بر پا خواهد شد. 

 رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به شعار امسال هفته پژوهش و فناوری در کشور با عنوان "پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم" تصریح کرد: معتقدیم رشد تولید دانش بنیان‌ها تاثیر ویژه‌ای بر مهار تورم دارد. 

وی افزود: از اهداف برپایی این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاورد‌های علمی و تحقیقاتی پژوهشگران و فناوران استان به عموم مردم، هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف استان با یکدیگر و امیدآفرینی در میان اقشار مردم از طریق نمایش پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دبیر برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه ادامه داد: در این نمایشگاه سعی خواهد شد با در دسترس بودن پژوهشگران و دستاورد‌های فناورانه آنان و ارائه آن به زبانی ساده برای مردم، به تقویت روحیه امید آفرینی در میان مردم و جوانان و آینده سازان بپردازیم. 

وی گفت: علاوه‌بر این همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان با مجموعه‌های دانش بنیان از سویی می‌تواند بسیاری از نیاز‌های زیرساختی استان را با بکارگیری فناوری‌های نوین مرتفع سازد و از سوی دیگر باعث نقش آفرینی شرکت‌های بومی در توسعه استان خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار