سری آ ایتالیا؛

فروزینونه ۱ - ۲ یوونتوس/ پیروزی با درخشش پدیده ترک و تعویض طلایی + فیلم

تیم یوونتوس در خانه فروزینونه با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

در چارچوب هفته هفدهم سری آ ایتالیا، تیم یوونتوس از ساعت ۱۵ امروز مهمان تیم فروزینونه بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه ابتدا کنان یلدیز پدیده ۱۸ ساله و ترک تیم یوونتوس که برای نخستین بار در ترکیب ثابت بانوی پیر قرار می‌گرفت موفق شد در دقیقه ۱۲ گل اول بیانکونری را به زیبایی و با عبور از بین سه مدافع حریف وارد دروازه میزبان کند تا به جوانترین گلزن خارجی تاریخ یوونتوس تبدیل شود.

 

یووه بعد از این گل عقب کشید و در دقیقه ۵۱ فروزینونه موفق شد با ضربه بائز به گل تساوی دست یابد. در دقیقه ۸۱ دوشان ولاهوویچ تعویض طلایی آلگری لقب گرفت و موفق شد روی سانتر مک کنی با یک ضربه سر دقیق، توپ را به گوشه دروازه میزبان بفرستد و یووه را دوباره پیش بیندازد. البته ولاهوویچ در دقیقه ۸۹ یک گل دیگر هم به ثمر رساند که پس از بازبینی کمک داور ویدیویی، آفساید میلیمتری او اعلام و گل مردود شد.

شاگردان آلگری با این پیروزی ۴۰ امتیازی شدند و تا قبل از بازی امشب اینتر و لچه، اختلافشان را در رده دوم با اینتر صدرنشین به یک امتیاز کاهش دادند. با توجه به تساوی دیشب میلان، یووه موفق شد با این برد اختلافش را با میلان رده سومی به هفت امتیاز افزایش دهد تا خیالش از جایگاه دوم فعلا راحت باشد. فروزینونه هم چهاردهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار