کشف ۷۶ کیلو حشیش در شهرستان بستک

فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف ۷۶ کیلو حشیش در یک عملیات موفق پلیسی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ  عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک  با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، ازحمل یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل و مسیر تردد احتمالی سوداگران واقع در محور روستای "گاوبری" به سمت شهرستان لارستان اعزام، که پس از چند ساعت مراقبت و گشت زنی خودروی اسکورت و حامل مواد مخدر را در دهستان چاه بنارد مشاهده و دستور توقف دادند که متهمان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده ضمن دور زدن اقدام به فرار کردند.

این مسئول انتظامی گفت: بلافاصله طرح مهار اجراشد و با رعایت جوانب احتیاط و با همکاری پاسگاه انتظامی دهنگ محور اصلی مسدود وقاچاقچیان به سمت مسیر‌های فرعی خاکی و روستایی تغییر مسیر داده که در یک عملیات پلیسی و هماهنگ، سوداگران عرصه را برخود تنگ دیده و با استفاده از موقعیت کوهستانی منطقه خودرو را رها و از محل متواری شدند که در بازرسی از خودرو توقیفی ۷۶کیلو گرم مواد مخدر حشیش کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بستک خاطر نشان کرد: با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی پلیس، سوداگران مرگ ازتوزیع و انتقال این محموله مواد افیونی ناکام مانده وتلاش ماموران جهت شناسایی ودستگیری قاچاقچیان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.