قتل در تصادف عمدی سواری زانتیا با عابر در داراب

فرمانده انتظامی داراب گفت: قاتل با یک سواری زانتیا به صورت عمدی به یک عابر برخورد می‌کند که پس از اعزام به بیمارستان فوت می‌کند.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فرار و مجروح شدن شدید مردی حدودا ۵۰ ساله در خیابان شاهد داراب، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بررسی اولیه و بازبینی دوربین‌های مداربسته مطلع شدند که یک سواری زانتیا به صورت عمدی به یک نفر عابر برخورد می‌کند که به علت شدت جراحات وارده پس از اعزام به بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی هویت قاتل را شناسایی و تلاش برای دستگیری او را آغاز کردند.

سرهنگ نوشاد تصریح کرد: با توجه به شناسایی قاتل، ماموران مطلع شدند که ۴ نفر (۳ زن و یک مرد) نیز در موضوع دخیل هستند که با اقدامات انجام شده هر ۴ نفر در پلیس آگاهی حاضر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل متوجه شده بود ماموران به صورت قاطعانه در رصد و دستگیری او هستند، گفت: قاتل ۳۰ ساله که عرصه را بر خود تنگ می‌دید به پلیس آگاهی معرفی شد و خود را تسلیم قانون کرد.

او با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، به شهروندان توصیه کرد برای حل اختلافات خود به مراکز انتظامی و همچنین مشاوران فعال و دارای مجوز مراجعه کنند تا شاهد اینچنین حوادث دلخراشی نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
جناب سرهنگ حبیبی یه فکری به حال پارک گلها شیراز بکن!چندتا جوان دیگه باید معتاد بشن تا شما رسیدگی کنید.پارک روبرو کلانتری ولی جولانگاه ساقی شهر شیراز!!!!