استاندار سیستان و بلوچستان:

هنرمندان نگاه‌ها را به سمت توحید هدایت کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هنرمندان از نعمتی که خداوند به انان عطا کرده به خوبی استفاده و نگاه‌ها را به سمت توحید هدایت کنند.

 محمد کرمی  در اختتامیه جشنواره موسیقی حماسی در زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای حادثه تروریستی راسک و تشکر از هنرمندان اظهارکرد: خداوند نعمتی به هنرمندان عطا کرده و این هنرمندان از نعمتی که خداوند داده خوب استفاده و نگاه ها را به سمت توحید هدایت کنند، ممکن است هنرمند با یک موسیقی شعر به سمت موضع توحیدی برود و آن آرامش را و تغذیه روح در وجود هنرمند ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان؛ استان حماسه‌ها، استان شاهنامه فردوسی، رستم و سهراب است،بنابراین می‌طلبد آوردگاه موسیقی حماسی هم این نقطه از ایران اسلامی باشد.

علی سرگزی اظهار کرد: هدف این جشنواره اطلاع حوزه موسیقی و آنچه که در فرهنگ ما به عنوان موسیقی در سیستان و بلوچستان و کشور وجود دارد؛ است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره را تدارک دیده تا مقدمه‌ای باشد برای سایر برنامه‌هایی که برای مردم عزیز سیستان و بلوچستان تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: قسمت اول برنامه در چابهار برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت،قسمت دوم در زابل و زهک برگزار شده و امشب هم با آیین اختتامیه موسیقی حماسی ایرانی در زاهدان برپا شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره از هنرنمایی گروه‌های سنتی و پاپ سیستان و بلوچستان و سایر استان‌ها و خواننده مطرح کشور استاد معتمدی بهره‌مند شدیم.

برچسب ها: استانداری ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار