جهاد تبیین لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار لرستان گفت:انعکاس اقدامات دولت زمینه ی حضور حداکثری در انتخابات است.

استاندار لرستان گفت:انعکاس اقدامات و دستاوردهای دولت زمینه ساز مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه امسال است.

 فرهاد زیویار در چهارمین جلسه ی استانی جهاد تبیین با اشاره به مقوله ی انتخابات به عنوان اصلی ترین مبحث انقلاب اسلامی، افزود: تشریح دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و عمرانی مهم ترین نقاط قوت مقوله ی جهاد تبیین برای افزایش مشارکت در انتخابات است که باید این امر مهم در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

استاندار لرستان بر تشکیل و برگزاری جلسات جهاد تبیین به صورت متناظر در همه ی دستگاه های اجرایی تأکید کرد و گفت:باید تشریح عملکردهای مهم دستگاه ها با بهره گیری از ظرفیت های استان برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات در این جلسات در دستور کار قرار گیرد. 

 

استاندار لرستان گفت:در جلسه ی استانی جهاد تبیین باید راهبردهای کلان برای روزهای باقیمانده تا شروع انتخابات تعیین شده و اجرای این راهبردها در همه ی دستگاه های اجرایی انجام شود.

زیویارهمچنین به تأثیرمهم اقدام همراه با اعتقاد اشاره کرد وافزود: تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که هر زمان اقدامات ما همراه با اعتقاد بوده تأثیرات و اثربخشی آن چند برابر بوده است.

وی گفت:مقوله ی جهاد تبیین باید همراه با اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا باشد که در این صورت نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

  در این جلسه نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و مدیران دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.