فرماندار مهاباد:

سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: سلامت انتخابات و صیانت از آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده و اولویت همه نهادها و دستگاه‌های برگزار کننده است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه شورای اداری گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، ساز و کار برگزاری انتخابات به نحوی است که هیچ گونه جای شبهه باقی نمانده و نمایندگان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری و همه مقام های عالی کشور همواره به صیانت از رای مردم و برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید براینکه هیچ مدیری حق حمایت و یا تخریب کاندیداهای احتمالی را ندارد، ادامه داد: با روسای دستگاه های اجرایی و مدیران که هر ساعت از شبانه روز اقدام به تبلیغ و یا حمایت از شخص خاصی داشته باشند، برخورد قاطع خواهد شد.

عباسی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را که یکی از نشانه های اقتدار نظام خواهد بود، فراهم کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ۹ دی ادامه داد: عده ای از عوامل داخلی با توطئه دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات سعی در آشوب در کشور داشتند که با حرکت خودجوش و بصیرانه مردم این توطئه نیز خنثی شد.

وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در منطقه در ادامه افزود: در سایه این امنیت، تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران بخش های مختلف جهت احداث پروژه های عمرانی و تولیدی خود درخواست داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.