میزبانی اهالی شهرک دانشگاه امامشهر از نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی

سلسله دیدار‌های مردمی نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی از محله شهرک دانشگاه امامشهر با همراهی جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه دیدار با اهالی شهرک دانشگاه امامشهر یزد گفت: مردم این محله که در انتهای امام شهر واقع شده و از یک سمت به ریل راه آهن و از سمت دیگر به شاهدیه منتهی میباشد، انتظار خاصی از مسئولین ندارند جز اینکه حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کنند تا مشکلات و دغدغه‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

جوکار فزود: در بخش اول این دیدار، شهروندان به بیان مشکلات و معضلاتی در حوزه‌های مختلفی همچون حریم و محدوده شهری، فضای آموزشی، ترافیکی، امنیتی، فضای سبز و حمل و نقل پرداختند. 

او گفت: در بخش دوم دیدار مشکلات محله با تعامل مدیران و مسئولین مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد موضوعات روشنایی معابر، تعریض و آسفالت خیابانها، گشت‌های پلیس و فضای سبز پیگیری و در مجموع نوزده مصوبه این جلسه عملیاتی و اجرایی گردد.

جوکار به کمبود امکانات و فضای فرهنگی و ورزشی مناسب در محله شهرک دانشگاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه فضای سبز و ورزشی که مختص این محله بوده تغییر کاربری پیدا کرده که به زودی مدیران دستگاه‌های مربوطه این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

وی همچنین به مشکلات آموزشی اهالی اشاره کرد و افزود: در خصوص امکانات آموزشی هم فضایی که متعلق به دولت بوده به بخش خصوص واگذار شده که از دیگر مشکلات این محله همین موضوع است که با مصوبات این جلسه آن را به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

او گفت: زمین‌هایی که در این محله رها شده اند نیز برای اهالی مشکل آفرین بوده و با توجه به قوانین موجود، راه و شهرسازی امکان این را خواهد داشت تا آن‌ها را تغییر کاربری داده و برای ارائه خدمات به مردم آماده و مهیا نماید.

او اظهار داشت: طرحی را شورای شهر در خصوص محدوده‌ها و حریم تصویب نمود و به دبیر خانه شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال گردید که متاسفانه اشکالی بر آن گرفته شد و ارجاع گردید و در حال حاضر با حضور مشاور و بر اساس طرح جامع، باید اصلاحاتی در آن صورت بگیرد و برای بررسی مجدد مرجوع تا مشکلات این منطقه حل شود.

او افزود: در مورد اجرای مصوبات چنین جلساتی علاوه بر آنچه که فرمانداری به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد کرد، چهار نفر از معتمدین محله مسئول پیگیری آن‌ها خواهند شد که در صورت عدم همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه و در صورت عدم اجرا، از جانب فرمانداری و همچنین دفتر نماینده مردم قابل بررسی و پیگیری مجدد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.