صهیونیست‌ها با این حجم از تخریب و جنایت توفیقی کسب نکردند

خطیب جمعه اراک گفت: صهیونیست‌ها با این حجم از تخریب و جنایت توفیقی کسب نکرده و چیزی به دست نیاوردند.

امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: این‌ بار صهیونیست‌ها با ذلت و نِکبت بیشتری عقب‌نشینی خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: آمریکا و فرانسه ننگ دنیا را برای خود خریده‌اند و این لکه ننگ هرگز از بین نخواهد رفت به طوری که آن‌ها با جنایات خود روی هیتلر را هم سفید کردند.
او با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیست‌ همه چیز از جمله بیمارستان‌ها، مساجد و مدارس را نابود کرد گفت: صهیونیست‌ها با این همه جنایت، توفیقی کسب نکرده و چیزی به دست نیاوردند.
خطیب جمعه اراک ادامه داد: امید است، اسرائیل دست از این همه جنایت که هیچ توجیهی ندارد، بردارد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: اسرائیل درحالی ۲۶ هزار کیلومتر مربع از سرزمین فلسطین را غصب کرده که هم اکنون اجازه زندگی به دو میلیون نفر از مظلومان غزه را در ۳۶۳ کیلومتر مربع نمی‌دهد.
او افزود: همه باید از عمق وجود خود دعا کنند تا هرچه زودتر غده سرطانی اسرائیل برای همیشه نابود شود.
امام جمعه اراک در ادامه سپاه را بازوی نظام دانست و گفت: این نیرو در صنعت هوایی و امنیت پرواز‌های بین‌الملی کشور نقش مؤثری دارد و امید است توفیقات این عرصه با برنامه‌ریزی برای ساخت هواپیما و تجهیزات آن بیشتر شود.
خطیب جمعه اراک همچنین به روز ملی ایمنی هم اشاره‌ کرد و افزود: کشور در کمربند بلایای طبیعی قرار دارد و لازم است پیشگیری و آموزش بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.
وفات حضرت ام البنین(س) و بزرگداشت روز مادران و همسران شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی راسک و سالروز ولادت حضرت عیسی(ع) از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک بود.

برچسب ها: نماز جمعه ، اراک ، فلسطین ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.