وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از کاهش فعالیت ارتش اشغالگر در آینده نزدیک خبر داد

بنی گانتز می‌گوید مرحله کنونی جنگ غزه به زودی پایان می‌یابد، اما این به معنای توقف جنگ نیست.

بنی گانتز، وزیر جنگ کابینه رژیم صهیونیستی می‌گوید که انتظار می‌رود مرحله کنونی نبرد به زودی پایان یابد و فعالیت ارتش اشغالگر در غزه نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش الجزیره، با این حال، بنی گانتز که بسیاری معتقدند جانشین نهایی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت که این به معنای توقف جنگ نیست.

گانتز مدعی شد: «تا بازگشت ربوده شدگان هیچ قصد و هدفی برای توقف جنگ وجود ندارد و ما واقعیت را در جنوب [غزه] و همچنین در شمال [غزه] تغییر خواهیم داد». 

این مقام صهیونیست همچنین درباره برنامه‌های رژیم صهیونیستی برای آینده غزه ادعاهایی مطرح کرد و گفت که تغییر «واقعیت» این منطقه سال‌ها طول می‌کشد.

پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند که در جریان سفر مشاور امنیت ملی کاخ سفید به تل‌آویو، جیک سالیوان به سران رژیم صهیونیستی هشدار داده که «نبرد‌های زمینی در غزه باید ظرف چند هفته پایان یابد و نه چند ماه». 

گفتنی است افزایش بی‌سابقه شمار غیرنظامیانی که با حملات رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند، افکار عمومی را به شدت علیه این رژیم تغییر داده است و تحلیلگران می‌گویند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که در آستانه انتخابات سال آینده قرار دارد احساس می‌کند نباید هزینه سیاسی ایستادن کنار این جنایات را بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار