اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از دستگیری ۱۰۶ متهم تا کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنج شنبه سی ام آذر ماه ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در ادامه اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت قلع و قمع هنجارشکنان به ویژه سارقان فعال در شهر قزوین، این طرح در حوزه کلانتری‌های ۱۳ باهنر، ۲۰ اقبالیه و ۲۱ محموآباد به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی در قالب تیم‌های عملیاتی به مناطق جرم خیز و شناسایی شده اعزام و در بازدید از این محل ها، ۳۸ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه در این طرح ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه ۱۱ هزار و ۴۶۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد، تصریح کرد: ماموران در عملیات غافلگیرانه خود موفق به دستگیری ۶۸ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت شدند.

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق از اتوبوس مسافربری

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و اقلام ممنوعه در عوارضی قزوین-تهران مستقر شده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را به منظور بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازدید انجام شده که با رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت ۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان داشت: ارزش ریالی محموله کشف شده حدود ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.