مرگ دلخراش کشتی‌گیر ملی پوش و پدرش

سنگین وزن ۱۹ ساله تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران به همراه پدر خود در حال استراحت پس از یک روز کارگری در چادر بودند که بر اثر گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

امید پایدار، سنگین‌وزن تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان، چهارشنبه شب گذشته به علت گازگرفتگی درگذشت.

پایدار از کشتی گیران با آتیه و اخلاق مدار خوزستان بود که چندی پیش در مسابقات جوانان خوزستان به عنوان نخست رسید، اما به دلیل شرایط بد اقتصادی به همراه پدر خود کارگری می‌کرد. این کشتی‌گیر شب گذشت در منطقه‌ای نزدیک اندیمشک پس از پایان کار به همراه پدر خود در یک چادر در حال استراحت بودند که متاسفانه هر دو به علت گازگرفتگی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

او به علت مصدومیت دور از میادین بود، اما به گفته نزدیکانش در شرایط بد مالی به سر می‌برد و برای امرار معاش و درمان خود مجبور به کارگری به همراه پدرش بود.

ابوالفضل پایدار برادر این کشتی‌گیر نیز از قهرمانان کشتی ایران است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
چرا برای درمانش دولت کمک نکرد؟؟؟؟؟ خون اینا گردن کسانی هس ک زندگیو ب ملت جهنم کردن خدا ازشون نگذره ما راضی نیستیم به قرآن از ایی دولت و حاکمانش خدا هم راضی نباشد یکی یحرفی میرنه هم بش میگن تروریست وطن فروش وجدان خوب چیزیه ببینید قیمت کلیه اجناس تو ۲ سال ونیم ب اندازه ۲۰ سال گرونتر شده .... وقتی ایی خبر وخوندم قلبم آنیش گرفت واقعا شرم اوره واسه مسئوولین بی وجدان خودشون تو رفاه مردم تو خفت وخواری
Iran (Islamic Republic of)
مقصودلو
۱۰:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
پول رو بدبد به فوتبالیستهای بی لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۰۲:۰۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
ورزش کار های مدال آور باید بیمه بشن ، حواله خودرو به یکسری مفت خور همیشه بازنده میدن بعد مدال آور کشتی باید برا درمان کارگری کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تاسف داره که فقر باعث کارگری یه کشتی گیر و پدرش بشه چی برسرایران‌‌ امده و خواهد آمد از روزی که از اسلامی یه ایران غربی تبدیل شد این شده وضع مردمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
ای دادوبیداد روحشون شاد لعنت ب مسئوولی ک باعث وضع اقتصادی امروز ملت شده واقعا ناراحت شدم
آخرین اخبار