مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

امکان گرفتن تفکر مقاومت از مردم غزه وجود ندارد

سردار شریف گفت: صهیونیست‌ها کور خواندند و امکان اینکه بشود تفکر مقاومت و جهاد را از مردمان فلسطین و غزه گرفت، وجود ندارد.

با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ریاست ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان و جانبازان، یازدهمین یادواره ۶ شهید دهستان بیاض انار در حسینیه این دهستان برگزار شد. 

در این مراسم سردار رمضان شریف گفت: شهدا با ایمان، عشق و ارادت به حضرت امام (ره) از همه هستی خود گذشتند و آرمان‌های امام راحل  که  برگرفته از قران کریم و فرهنگ اهل بیت(ع) بوده و هست، امتداد دادند. 

وی افزود: امروزه همه دنیا به این موضوع اذعان دارند که کاری که مردم ایران در دفاع مقدس کردند، برای جهان بشری الهام بخش است. 

سردار شریف گفت: اگر حضور شهدای گرانقدر و رزمندگان و آزادگان و جانبازان نبود که جانانه و مردانه با دست خالی به فرمان امام(ره) برای دفاع از انقلاب و کشور سر از پا نشناختند، امروز شرایط ما که دارای امنیت و استقلال هستیم، این نبود.  

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) آن حکیم فرزانه، راه جهاد را به ما نشان دادند و ما را در استمرار آن تشویق کردند و  راه جهاد و مقاومت، سربلندی و شرافت را پیش پای ما گذاشتند و استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ۳ هدیه بزرگ حضرت امام(ره) و مرجعیت شیعه به مردمان این سرزمین است.  

 سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه شهدا، ناظر اعمال و رفتار و گفتار ما هستند، گفت: شهدا تصدیق خواهند کرد که امروز جبهه مقاومت و خط مقاومت الهام بخش دوران دفاع مقدس است  و برای امت اسلامی یک سرمایه ارزشمند و امید آفرین است. 

وی با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها امروزه راه مقاومت را برگزیده اند، گفت:  ۷۵ سال بیت المقدس را صهیونیست‌ها اشغال و مردم را آواره و شهید و تحقیر و زندانی کردند؛  اما الهام بخش راه انقلاب موضع گیری امام(ره)  در خصوص فلسطین و تداوم آن مواضع از سوی رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) است و سرنوشت امروز جریان فلسطین را مشخص می‌کند.  

سردار شریف افزود: صهیونیست‌ها کور خواندند و امکان اینکه بشود تفکر مقاومت و جهاد را از مردمان فلسطین و غزه گرفت وجود ندارد و این‌ها از تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم هستند. 

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه خطاب به مسئولان و مردم گفت:  همه مردم عاشق فرهنگ اهل بیت(ع)  و استقلال این کشور هستند و مسئولان کشورمان تلاش کنند به این مردم خدمت کنند و این انتخابات فصلی است که می‌تواند دشمنان را ناامید و یا امیدوار کند و  هرچه در صد مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، دشمنان ما مایوس‌تر می‌شوند  و اصل مشارکت در انتخابات را یک فریضه بدانید که در سرنوشت آینده کشورمان موثر خواهد بود. 

در این مراسم حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، امام جمعه شهرستان انار گفت: مردم شهرستان انار و روستا‌های این منطقه با بیش از ۱۳۰ شهید در تمامی زمینه‌های انقلاب از ۱۸ آذر ۵۷ تاکنون شهید دادند و همیشه پیرو خط امام و رهبری بودند.

وی از همه مردم این شهرستان که با حضور پر شور در تشییع شهید گمنام همکاری و شرکت داشتند ، قدردانی کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار