انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی به حد نصاب نرسید

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات دیروز خانه مطبوعات استان مانند ۱۳ استان دیگر کشور که به صورت همزمان در حال برگزاری بود به حد نصاب نرسید.

محسن سمیع رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی دیروز ۲۸ آذرماه به صورت الکترونیک و با حضور هیات رئیسه مجمع عمومی خانه برگزار شد که زمان برگزاری رسمی آن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر بود و مدت برگزاری آن تا ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه تمدید شد.

او افزود: در زمان رای گیری ۴۱۲ نفر حق رای داشتند که از این تعداد تنها ۱۹۶ نفر معادل ۴۸ درصد رای خود را ثبت کردند و تعداد رای‌های ثبت شده به بیش از ۵۰ درصد از کل رای دهندگان نرسید.

رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی سه هفته بعد دوباره برگزار می‌شود و طبق روال قبلی، فراخوان این انتخابات منتشر شده است و نامزد‌ها می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند و پس از ثبت نام نامزد‌ها و اعلام نتیجه بررسی آنان، مهلتی برای اعتراض داده خواهد شد.

سمیع بیان کرد: لازم است اعضای خانه مطبوعات در مهلت باقیمانده تا برگزاری انتخابات به پروفایل خود در سامانه خانه مطبوعات مراجعه و مواردی که در اساسنامه ذکر شده است را لحاظ و اطلاعات و مدارک خود را براساس آن روزآمد کنند.

او تصریح کرد: طی سه هفته باقیمانده تا آغاز برگزاری دومین انتخابات خانه مطبوعات خراسان رضوی این اداره کل برای پالایش اعضا اعم از نوع رسانه، مدارک و فعالیت مطبوعاتی آنان اقدام می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.