بیش از ۳۲ درصد از اعتبارات امسال خراسان رضوی تخصیص یافته است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: ۳۲ و هشت دهم درصد معادل ۲۶ هزار و ۴۰ میلیارد ریال از مجموع اعتبارات "هزینه ای" و "تملک - دارایی‌های - سرمایه ای" امسال استان تاکنون تخصیص یافته است.

جمال الدین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: مجموع کل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای که از ابتدای امسال تاکنون به استان ابلاغ شده است، ۷۹ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال بوده است که از این میزان ۲۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات هزینه‌ای و ۵۷ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات تملک-دارایی- سرمایه‌ای استان است.

او افزود: از مجموع اعتبارات هزینه‌ای امسال خراسان رضوی ۱۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال معادل ۶۶ درصد از کل اعتبارات این بخش و از مجموع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال استان نیز ۱۱ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال معادل ۱۹.۹ درصد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، مبلغ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال آن به صورت اسناد خزانه اسلامی و باقی آن به صورت نقد بوده است.

حسینی بیان کرد: میزان اعتبارات مربوط به توسعه فرهنگ خدمات زیارت امسال خراسان رضوی ۸۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان تاکنون ۵۰ درصد آن معادل ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است، همچنین ۵۵۶ میلیارد ریال نیز به ۱۳ طرح نیمه تمام عمرانی استان در حوزه‌های راه سازی، آب، بهداشت و محیط زیست اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار