تامین زیرساخت‌های ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های ۱۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان تامین شده است.

هاشم علایی گفت: برای تامین زیرساخت ۲ ناحیه صنعتی موران و اصلاندوز هم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به حمایت شهرک‌های صنعتی از شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: هزینه آموزش کارکنان شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی شهرک‌های صنعتی پرداخت می‌شود و علاوه بر آن در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی هم از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت بیشتری شده است.

او حمایت شهرک‌های صنعتی استان از واحدهای تولیدی را یادآور شد و گفت: شهرک‌های صنعتی ۸۰ درصد هزینه اخذ گواهی‌های استاندارد را پرداخت کرده و با برنامه‌های حمایتی مختلف تلاش کرده محصولات واحدهای تولیدی و صنعتی استان جزو محصولات صادرات محور شود.

علایی همچنین از دایر شدن میز خدمت در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: برای حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و صنعتی، میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دایر شده است.

او برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی را در کاهش بروکراسی‌های اداری موثر دانست و گفت: با همکاری تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش خواهیم کرد تا با هدف رونق تولید و اشتغال بسترهای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تشکیل سه کنسرسیوم صادراتی با هدف کمک به افزایش صادرات واحدهای تولیدی در استان افزود: سه خوشه صنعتی لبنیات، پلاستیک و فرش دستبافت در استان اجرا شده و سه خوشه صنعتی صنایع چوب و مبلمان، پوشاک و شیرآلات هم به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار