بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده‌ای نزدیک

با اتمام عملیات اجرایی ۴ پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها ۷۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهزاد برارزاده مدیر عامل آبفا مازندران با اشاره به پروژه‌های اجرایی آبرسانی در شهرستان سوادکوه، گفت: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تامین و ذخیره آب برای ۳۰۰خانوار جمعیت روستای اتو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

او از احداث مخازن ذخیره ۲۲۰ متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۴۰۰ متر در روستا‌های جمشید آباد و کارسالار سوادکوه خبر داد و افزود: این پروژه هم با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت از آن بهره‌مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه آبرسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه، گفت: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول ۱۸۰۰ متر و احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در دست اجراست و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تامین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجراست که در مجموع ۲۰۰ خانوار از مزایای این پروژه‌ها منتفع می‌شوند.

او اعتبار صرف شده برای این ۴ پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: به زودی با بهره برداری از این پروژه‌ها اهالی ۵ روستا با ۷۰۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.