همزمان با سفرقائم مقام وزیر راه وشهرسازی انجام می شود؛

عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان

رییس اداره ارتباطات راه و شهرسازی کرمان گفت: در سفر قائم مقام وزیرراه و شهرسازی عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان آغاز می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، حمید آبسالان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی با بیان اینکه دکتر زهره‌ای قائم مقام محترم وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفری یک روزه به استان کرمان می آید، گفت: در این سفر برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است که مهم‌ترین آن آغاز گام اول عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان می‌باشد.

وی افزود: از آنجایی که در شهر کرمان برای تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن با مسائل متعدد روبرو بوده ایم، پروژه مذکور یکی از مهم‌ترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به ویژه شهر کرمان می‌باشد.

آبسالان اظهارکرد: یکی از برنامه‌های قائم مقام محترم وزیر در سطح کشور و خانواده بزرگ راه و شهرسازی، رسیدگی به مسائل کارکنان این مجموعه می‌باشد که در همین راستا نشست صمیمی با مجموعه راه و شهرسازی استان کرمان خواهد داشت.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گفت: در پایان این سفر جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی برگزار و به مسائل متعدد استان رسیدگی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.