ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو

استاندار لرستان بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

فرهاد زیویار  در جلسه ستاد انتخابات لرستان، انتخابات را یکی از ظرفیت‌های اساسی در نظام مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: در تاریخ چهل و پنج‌ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورداستفاده قرار داده شده است و قابل‌مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیست.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران همه بخش‌ها را در برمی‌گیرد، افزود: در فرایند انتخابات، تمام ارکان، اعضا و اشخاص تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز برای کشور به‌صورت عمومی و تخصصی مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

استاندار لرستان، گفت: انتخابات در ایران صرف‌نظر از اینکه رشد و بلوغ را برای مردم به وجود می‌آورد، ظرفیت اساسی و بااهمیت است که باید نسبت به همه بخش‌های برگزاری آن حساسیت داشت.

زیویار با اشاره به اهمیت انتخابات در قوام و مداومت نظام، گفت: اهمیت این موضوع آن‌قدر بالاست که در همه دوران مورد تذکر، توجه و اشاره امامین انقلاب بوده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با مهم خواندن انتخابات اسفند ۱۴۰۲، بر چهاراصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات اسفندماه تأکید کردند تا ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را به نهادهای اجرایی و نظارتی، احزاب و تشکل‌های سیاسی و مردم یادآوری کنند.

استاندار لرستان به برگزاری سلسله جلسات ستاد انتخابات کشور در سطوح مختلف اشاره کرد و افزود: این جلسات برای همه بخش‌های اجرایی انتخابات در نظر گرفته شده است و لازم است به‌منظور اثرگذاری بیشتر با ابزار و امکاناتی که در اختیار است به مردم منعکس شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.