نماینده دشتستان:

مردم از وضعیت بیمارستان شهید گنجی برازجان ناراضی هستند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از وضعیت بیمارستان شهید گنجی برازجان به‌ویژه بخش اورژانس ناراضی هستند.

ابراهیم رضایی سه شتبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری خانه بهداشت روستای سرکره دشتستان اظهار کرد: در حوزه جمعیت و سایر مسائل بهداشتی و درمانی کار‌های اساسی در استان بوشهر در حال انجام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود زحمت‌های مدیریت ارشد حوزه سلامت استان بوشهر و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان، اما مردم از وضعیت بیمارستان شهید گنجی برازجان ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: باید در سطح بالاتر در خصوص نارضایتی مردم از بیمارستان شهید گنجی به‌ویژه بخش اورژانس کار‌هایی صورت گیرد تا چرایی این موضوع و راه‌حل برای برطرف شدن نارضایتی اندیشیده شود.

رضایی اضافه کرد: موفق شدیم برای اولین بار، سیمان دشتستان را پاسخگو کنیم و مبلغی را برای بیمارستان شهید گنجی برازجان از آن‌ها بگیریم تا وضعیت درمانی دشتستان تا حدودی بهتر شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مبالغی از محل اعتبارات نفت نیز به پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان و پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگ‌هایی که بین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیریت اجرایی شهرستان دشتستان و سایر بخش‌ها وجود دارد چشم‌انداز خوبی برای وضعیت بهداشت و درمان دشتستان متصور هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان فعال شده است و امیدواریم در زمان مشخص‌شده به سرانجام برسد.

رضایی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توجه ویژه‌ای به شهرستان دشتستان داشته باشند خاطرنشان کرد: مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در خصوص راه‌اندازی بیمارستان شبانکاره نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.