اعلام قیمت جدید مرغ در همدان

بر اساس مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار استان، قیمت مرغ در همدان هر کیلوگرم ۸۵ هزار تومان تعیین شد.

ستاد تنظیم بازار به دستگاه‌های نظارتی، تعزیراتی و بازرسی مأموریت داد ضمن رصد تمام مراحل تولید تا توزیع مرغ گرم در صورت مشاهده تخلف از نرخ مصوب با متخلفان برخورد شود.

همچنین ستاد تنظیم بازار اعلام کرد مردم در صورت گران فروشی مرغ بالاتر از نرخ مصوب مراتب را از طریق سامان‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ به سازمان صمت و تعزیرات گزارش دهند

یونسی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان هم گفت: ۴ کشتارگاه استان به علت رعایت نکردن قیمت‌های مصوب جریمه‌های سنگین شدند.

بهراملو، رئییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم گفت: جوجه ریزی متناسب با نیاز مصرفی مردم استان صورت گرفته وتا ۲۶ اذر ماه بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته است

همچنین بر اساس مصوبه امروز ستاد تنظیم بازار با هدف تعادل بخشیدن به قیمت گوشت قرمز از اواخر هفته روزانه ۲ تا سه تن گوشت گرم وارادتی به بازار همدان تزریق می‌شود و اتاق اصناف همدان ماموریت نظارت بر توزیع آن شد.

در ستاد تنظیم بازار، استاندار همدان به معاونت اقتصادی استاندار و جهاد کشاورزی ماموریت داد تا میادین دام و کشتارگاه‌ها را ساماندهی کنند.

همچنین آقای خوانساری، مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان از ذخیره سازی کالا‌های اساسی و پرمصرف استان از جمله گندم، برنج و روغن گزارش داد وگفت: اقلام مصرفی استان تا هشت ماه آینده در این زمینه تامین شده است

استاندار همدان در این ستاد با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کنندگان در بازار گفت: باید ساز و کاری فراهم شود تا کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با حذف واسطه‌ها به دست مردم برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.