در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ماجرای اختصاص کد ملی برای منافقین

وکیل تسخیری منافقین ماجرای اختصاص کد ملی برای موکلانش را توضیح داد.

حمیدرضا محمدی، وکیل تسخیری منافقین در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دادگاه مکلف است پس از ارتکاب جرائم جهت برگزاری دادگاه برای متهم وکیل تعیین کند چه خود متهم حضور داشته و چه حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: برای برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات گروه مجاهدین خلق وکلای تسخیری تعیین شده است و نحوه ابلاغ به این صورت است که وقتی فردی سامانه ثنا دارد به وسیله سامانه ثنا به آن ابلاغ می‌شود و در غیر این صورت از راه قانونی از طریق چاپ در روزنامه‌های کثیرالانتشار این مساله انجام می‌شود.

وی در خصوص تصاویر منتشر شده از اختصاص کد ملی به متهمان در نخستین جلسه دادگاه گفت: این افراد ایرانی هستند و هر ایرانی کد ملی دارد. هر فردی که در ایران بخواهد وارد محکمه شود چون سیستم الکترونیک شده و سامانه ثنا تشکیل شده برای ثبت ابلاغیه باید حتماً کد ملی داشته باشد.

محمدی در خصوص روند دادگاه نیز گفت: همه چیز به خوبی در حال پیش رفتن است. منتظرم موکلین اسناد را برای ما بفرستند تا بهترین دفاع را در دادگاه داشته باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Brazil
Morteza
۱۳:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه منافقین خلق و مخصوصاً رهبر اونا مسعود رجبی را به اشد مجازات برسونین اونا رو کثیف‌ترین و منفورترین آدما خودشون هستند
آخرین اخبار