هزینه هفت هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای طرح‌های نیمه‌تمام شهرداری مشهد

هفت هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام مدیریت شهری از ابتدای این دوره شورا تاکنون هزینه شده است.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت:  بودجه عمرانی شهرداری مشهد در سال جاری ۱۹۰ هزار میلیارد ریال است که ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به حووزه عمران، حمل و نقل و ترافیک است.

مجید نژادحسین افزود: همچنین امسال در ۸۰ محله هدف بازآفرینی در کلانشهر مشهد، ۱۲ هزار میلیارد ریال طرح زودبازده تعریف شده است.

وی بیان کرد : در حوزه حمل و نقل نیز در این دوره شورای شهر، ۱۳۷ دستگاه اتوبوس خریداری شده، قرارداد خرید ۳۰ دستگاه میدل باس قطعی شده و قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه ناوگان جدید به ارزش ۴۰ هزار میلیارد ریال در مرحله انعقاد است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۶۰ هزار میلیارد ریال نیز برای خرید واگن خط یکم پیش بینی شده و برای تکمیل خط دوم نیز ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از ابتدای این دوره هزینه شده است.

نژادحسین افزود: برای خط س وم مترو نیز در این دوره ۲۱ هزار میلیارد ریال و برای خط چهارم هفت هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی تاکید کرد: در همه دوره‌های مدیریت شهری برای توسعه شهر مشهد خوب کار شده است، در این دوره نیز در حد بضاعت تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم.

بودجه سال ١۴٠٢ شهرداری مشهد در سال جاری حدود ۴٠٠ هزار میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.