رییس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل:

کشاورزان و بهره‌برداران اردبیلی به فکر تأمین سوخت دوم باشند

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به دلیل افت فشار و حتی قطعی گاز، توصیه می‌شود بهره‌برداران واحد‌های تولیدی و کشاورزان به فکر تأمین سوخت دوم باشند.

نوبخت اژدری اظهار کرد: به دلیل کاهش شدید دما و بارش برف، میزان مصرف سوخت گاز در منازل بالا رفته و به دلیل سردسیر بودن استان امکان کاهش افت فشار و حتی قطعی گاز مصرفی در واحد‌های تولیدی دور از انتظار نیست که به همین دلیل توصیه می‌کنیم این عده از بهره‌برداران به فکر تأمین سوخت دوم و جایگزین خود باشند.

او تصریح کرد: در این شرایط خاص باید با پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم مانع از غیر فعال شدن واحد‌های تولیدی و صنعتی شد و ضرورت دارد تا با تهیه سوخت ذخیره از بروز خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مدیریت این‌گونه واحد‌های تولیدی در طی سال‌های گذشته نشان داده که پیشگیری از خسارت‌های ناگوار همواره بهترین راهکار برای حفاظت از واحد‌های تولیدی است.

اژدری خطاب به مالکان و صاحبان ماشین‌آلات کشاورزی موتوری از جمله تراکتور و دارندگان سامانه‌های نوین آبیاری افزود: بهره‌برداران باید این تجهیزات و تأسیسات را به صورت مرتب کنترل کنند تا به علت یخ‌زدگی و ترکیدگی دچار خسارت نشوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.