اتمام پیاده‌روسازی بلوار شهید کیوانفر قم

مدیر منطقه سه شهرداری قم از پایان پروژه بهسازی و پیاده‌روسازی بلوار شهید کیوانفر با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

مهرداد روحانی اظهار داشت: به‌منظور سهولت در تردد و ایمن‌سازی عبور عابران مسیر‌های عابر پیاده در بلوار شهید کیوانفر حدفاصل خیابان امام خمینی (ره)، بهسازی، هم‌سطح سازی و موزاییک فرش این قسمت از بلوار انجام شد.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه عملیات فرش کف با موزاییک مصنوعی و همچنین اصلاح جداول باغچه‌های در مسیر کار شد، ابراز کرد: این پروژه در بازده زمانی چهارماهه به اتمام رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: در این پروژه خاک‌برداری و تخریب وضع موجود به متراژ دو هزار و ۳۰۰ مترمربع و همچنین بهسازی و موزاییک فرش صورت گرفته به متراژ دو هزار و ۳۰۰ متر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بتن‌ریزی این مسیر ۳۰۰ مترمکعب و جدول‌گذاری این مسیر به طول ۹۰۰ متر انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه به همت همکاران و در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا و در اختیار شهروندان قرار گرفت، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که از منابع داخلی این منطقه شهرداری قم بوده است.

روحانی ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند گفت: همواره آسایش و راحتی شهروندان از اصلی‌ترین هدف‌های ما در شهرداری قم بوده و هست و امیدواریم بتوانیم فضایی امن و آرام برای شهروندان فراهم کنیم.

برچسب ها: پیاده رو ، شهرداری قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.