نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

سیره حضرت فاطمه الزهرا (س) موفق‌ترین الگوی جهان بشریت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: زندگی سراسر پند و پختگی حضرت فاطمه الزهرا (س) زیباترین و ماندگارترین الگوی سازنده‌ای است که بشریت برای نجات خود باید به آن تمسک و توسل بجوید.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع عزاداران حضرت صدیقه طاهره (س) در مسجد جامع شهر آبدانان با تبیین مقام و منزلت دخت مکرم نبی اکرم (ص)، اظهار کرد: جایگاه و الای این الگوی انسانیت در پاسداری از نبوت و دفاع از ولایت به قدری رفیع و ارزشمند است که هیچ واعظی قادر به توصیف شخصیت و تشریح فضایل معنویت آن حضرت نیست.

وی با اشاره به برکات وجود پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام علی (ع) در خاموش کردن منازعات و دفع فتنه‌های صدر اسلام، افزود: ثبات دین، ترویج قرآن کریم و توسعه ِآموزه‌های الهی در عصر حاضر مدیون جهاد تبیین و فداکاری و روشنگری بی بدیل حضرت زهرای اطهر (س) است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مطرح کرد: امتحان الهی بعنوان هزینه و بهای دینداری در تمام عصر‌ها وجود دارد و حضرت فاطمه الزهرا (س) سرور زنان عالم در اوج ایثار و فداکاری و تقدیم جان خود و اهل بیتش از سخت‌ترین امتحانات و آزمون‌های الهی سربلند و پیروز بدر آمد و با عالی‌ترین نمره قبول شد.

برچسب ها: فداکاری ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.