جشنواره ملی فانوس با اعلام آثار و نفرات برتر به کار خود پایان داد

دبیر نخستین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه فانوس گفت: جشنواره به میزبانی دانشگاه دامغان با اعلام نفرات برتر در هر بخش به کار خود پایان داد.

فراز منجمی ملکی دبیر نخستین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه فانوس گفت: مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «فانوس» در بخش‌های فیلم داستانی مستند و تجربی و فیلم‌نامه ساخته‌نشده، در دانشگاه دامغان برگزار شد.

وی ادامه داد: نامزد‌های بخش مستند آثار «روز‌های خاکستری»، «قطب هم‌نام» و «بازگشت فلامینگوها» بود که در پایان تندیس بهترین مستند به اثر «روز‌های خاکستری» به کارگردانی احسان نورتقانی تعلق گرفت.

منجمی ملکی نامزد‌های بهترین فیلم داستانی را شامل «استیک»، «کفر»، «۳:۳۳ دقیقه»، «آنتروپی» و «عروس‌کشون» اعلام کرد و گفت: از بین این آثار تندیس بهترین فیلم داستانی به فیلم «آنتروپی» به کارگردانی بامداد آقاجانی و آرین نوابی رسید.

وی تصریح کرد: تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشاگران فیلم «آنتروپی» به کارگردانی بامداد آقاجانی و آرین نوابی و تندیس فیلمنامه ساخته نشده این جشنواره به فیلمنامه «به رنگ آفتاب» نوشته زهرا خانمیرزایی و امیرحسین ثقفی رسید.

منجمی ملکی اضافه کرد: بهترین بازیگر مرد این جشنواره «صمد فرهنگ» برای فیلم «وضعیت آرام» اعلام و تقدیر هیات داوران از «امیرحسین امینی» برای فیلم «عروس کشون» انجام شد و عنوان بهترین بازیگر زن را «سوگول طهماسبی» برای فیلم رد و بدل دریافت کرد.

منجمی ملکی بهترین تدوین را «آرین نوابی» برای فیلم «آنتروپی»، بهترین تصویربرداری را «علی اسدی» برای فیلم «عروس کشون»، بهترین صدا را «گیسو آزاد روش» برای فیلم «روز‌های خاکستری» و بهترین صحنه و لباس را «فراز مدیری» برای فیلم «استیک» اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.