مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند و تا مادامی که این اندیشه با تأسی از سیره اهل بیت (س) در بین جوانان غیور این سرزمین وجود دارد، حرکات تروریستی خللی در امنیت و وحدت وارد نمی‌کند.

علی سرگزی  ضمن تسلیت شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا، بیان کرد: امنیت یکی از مهمترین ارکان هر جامعه‌ای است که بدون آن، رویای توسعه و روایت آرامش، به تراژدی ناگواری مبدل خواهد شد.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که آرامش امروز ایران اسلامی به پاس مجاهدت‌های مردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط میهن عزیزمان، از مرزها، تمامیت کشور و انقلاب اسلامی دفاع، پاسداری و مراقبت می‌کنند و برای این آرامش مثال زدنی، بسیاری از جوانان غیور و جان بر کف میهن، از جان خویش می‌گذرند تا این امنیت برقرار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: حادثه تلخ و تأسف بار شهادت ۱۲ تن از رزمندگان جان بر کف نیروی انتظامی شهرستان راسک به دست تروریست‌های مزدور، بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

به گفته وی؛ کشور قدرتمند ما امروز در منطقه‌ای پر از آشوب، توطئه و آتش افروزی از سوی دشمنان قرار گرفته و این ددمنشان امنیت و آرامش منطقه را نشانه رفته و اهداف شوم خویش را دنبال می‌کنند.

سرگزی اظهار کرد: مدافعان وطن، شهادت در راه آرامش و آسایش مردم را هدیه‌ای الهی می‌دانند و تا مادامی که این اندیشه با تأسی از سیره اهل بیت (س) در بین جوانان غیور این سرزمین وجود دارد، اینگونه حرکات کور و حملات بزدلانه و این شرارت‌ها ذره‌ای در عزم راسخ سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تأمین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی، خدشه وارد نخواهد ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار