توزیع گوشت قربانی و غذای گرم بین ایتام و نیازمندان همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان از توزیع گوشت قربانی و غذای گرم در بین ایتام و خانوده‌های نیاز‌مند در استان خبر داد.

محمد رسول شیخی زاده گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) مراسم توزیع گوشت قربانی و غذای گرم در میان ایتام و نیازمندان توزیع شد.

او در این مراسم که با روضه خوانی و ذکر مصیبت دخت نبی مکرم اسلام نیز همراه بود با اشاره به نقش مشارکت مردم نوعدوست در رفع مشکلات ایتام و نیازمندان از کمک بیش از ۲۹۵ میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان به این نهاد در ۸ ماهه ابتدایی سال‌جاری خبر داد.

این مقام مسئول گفت: ۲۲۱ میلیارد تومان در قالب صدقات، ۷۷ میلیارد تومان کمک حامیان به ایتام در طرح اکرام، کمک قریب به ۱۵۰ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به محرومین و جمع آوری ۲۰ میلیارد تومان زکوات در ۸ ماهه سالجاری را از جمله کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان برشمرد و افزود تمام کمک‌های جمع آوری شده در زمینه معیشت، مسکن، درمان، تحصیل، ازدواج و تامین جهیزیه و… مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

شیخی زاده گفت: تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در بین محرومین در ایام فاطمیه با مشارکت مراکز نیکوکاری و مردم خیراندیش استان اجرا می‌شود.

او همچنین با اشاره به پیش رو بودن شب یلدا به اجرای پویش یلدای مهربانی توسط امداد استان خبر داد و گفت: در این پویش کمیته امداد با مشارکت آحاد مردم و مراکز نیکوکاری نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی و یلدایی برای مددجویان و نیازمندان اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.