پلمب یک کافه در تبریز

 فرمانده انتظامی تبریز از پلمب یک کافه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهان‌آرا گفت: هنجارشکنی‌های انجام‌شده مانند برگزاری مراسم مختلط همراه با رقص و پایکوبی، کشف حجاب گسترده، اجرای صحنه‌ای موسیقی غیرمجاز و بدون مجوز در واحد صنفی کافه‌ای در تبریز و انتشار آن در فضای مجازی ضمن جریحه‌دار کردن عفت عمومی، موجب نارضایتی مردم شده بود.

وی ادامه داد: رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس بخش خسروشاه قرار گرفت.

سرهنگ جهان‌آرا اضافه کرد: ماموران انتظامی بخش خسروشاه پس از حضور در محل و بازدید از واحد صنفی موارد اعلامی را تایید و اخطاریه پلمب را صادر کردند در نهایت این مکان صنفی با رعایت ضوابط و مقررات پلمب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
وقتی دین ابزار قدرت خودباوران خودرای مدعی در حکومتی مطلق و ماندگار و بیگانه با مسئولیتهای اجتماعی، و وظایفش محدود به کنترل حجاب زنان باشد اما دروغ و عوامفریبی و خشونت و قتل و تجاوز و فرو کردن بطری در پشت زنان و مردان معترض به غارت ثروتهای ملی و فساد و ظلم، در بازداشتگاهها که منافی عفت عمومی است اما برای حفظ نظام مدعی اخلاق و معنویت ضروری باشد و صاحبی برای دین پیدا نشود، نشانه بطلان حکومت و بی پایه بودن دین است که تبلیغات و تلقینات و توجیهات و حمایت اقشار نیازمند و نااگاه است که در راستای کسب یا حفظ منافع باداورده، بدون تعقل گوش بفرمان هر جرم و جنایتی هستند و حتی شهادت طلبی جاهلانه انها هم نوعی جنایت بوده. گسترش اسلام در جهان جهل و فقر گذشته عمدتا با انگبزه رفع فقر و کسب قدرت بوده که با تهاجم و غارت کشورهای غیرمسلمان و خراج، اوضاع مسلمانها بهبود یافت و بر سرزمینهای زیادی مسلط شدند درحالیکه جوامع بت پرست گذشته از عدالت و امنیت بیشتر برخوردار بودند تا خداپرستی که عملا نوعی بت پرستی با قدرت و جسارت بیشتر است و افراد همه جا و همه وقت میتوانند به ان متوسل شوند و امیدوار باشند که خدای مهربان و قادر مطلق دارند هرچند هرگز بفریاد هیچ مظلومی نرسیده! دینی که علیرغم شعارهایش با عدالت بیگانه و تجاوز و غارت و مکر را مجاز، و ضمن منافع ظالمانه افراد نالایق و فرصت طلب باشد، فاقد معنویت و بسیار خطرناک است. انها که جاهلانه در راه چنین نظامی جان باختند، هلاک شده اند. عفت عمومی نه به حجاب بلکه تفکر سالم و هدفمند است که جامعه هیز و عیاش و عقبمانده و پوچگرای ایرانی از ان محروم است و جسارت و شهادت طلبی اغلب رزمندگان در جبهه نه بواسطه معرفت دینی بلکه ارزشی برای حیات خود ودیگران قائل نبودند و برخی در درگیریهای خیابانی بسادگی مرتکب قتل میشدند و امروز بعنوان جانباز، نور چشم حکومت اند بدون انکه ذات پلید انها تغییر کرده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
همین، فقط پلمپ. هنجارشکنی و خلاف قانون عمل کردن جرمش فقط پلمپ واحد صنفی؟!