تعیین تکلیف کالا‌ها و خودرو‌های رسوبی از پارکینگ‌های آذربایجان شرقی

 دادستان تبریز بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالا‌ها و خودرو‌های رسوبی از انبار‌ها و پارکینگ‌های استان آذربایجان شرقی تاکید کرد.

آقای علیلو در نشست بررسی، ساماندهی و تعیین تکلیف خودرو‌ها و کالا‌های رسوبی استان آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف سریع و فوری خودرو‌های توقیفی گفت: جلوگیری از رسوب کالا‌ها و تخلیه انبار‌ها از اولویت‌های دستگاه قضایی به شمار می‌آید که در این راستا نظارت بر وضعیت انبار‌ها و تعیین تکلیف آن‌ها در دستور کار دادستانی قرار گرفته است. 

وی با تاکید بر دستور العمل ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه گفت: در این دستورالعمل تکالیف متولیان و مسئولان امر به خوبی تعیین شده که باید براساس مفاد آن و با جدیت و مسئولیت‌پذیری به این مسئولیت‌ها عمل کرد.

وی با بیان اینکه نسبت به کالا‌ها و خودرو‌های توقیفی باید با رعایت جوانب قانونی اقدام کرد گفت: در رابطه با کالا‌ها و خودرو‌های توقیفی که از گذشته در انبار‌ها موجود هستند باید با سرعت و دقت بالا در چارچوب مقررات عمل کرد.

آقای علیلو با تاکید بر اینکه تمام کالا‌های توقیفی و مشخصات صاحبان آن‌ها باید به صورت مستدل و مستند ثبت و پارکینگ‌ها و انبار‌ها به دوربین مدار بسته مجهز شود در رابطه با تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی جرایم مرتبط با مواد مخدر نیز تصریح کرد: در بازه‌های مشخص شده و به نحو مستمر عوامل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید از پارکینگ‌ها در سطح استان بازرسی به عمل آورده و احیانا اگر خودرو‌هایی در پارکینگ‌های شهرستان‌ها یا بخش‌ها نگهداری می‌شوند به پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر استان انتقال یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.