برگزاری ۴ هزار و ۵۰۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج دراستان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از شرکت ۴ هزار و ۵۰۰ جوان همدانی در کارگاه‌های پیش از ازدواج خبر داد.

علی حقیقی گفت: هزار و ۵۰۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در سطح استان همدان با مجوز وزارت ورزش و جوانان کشور برگزار شده و همچنان ادامه دارد.

او گفت: در حال حاضر ۱۵ سازمان مردم نهاد و ۲ گروه جهادی در حوزه ازدواج و خانواده در سطح همدان فعالیت دارند و ضمن اینکه ۱۶ مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج نیز در سطح استان خدمات رایگان به جوانان ارایه می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه ۱۶۷ سازمان مردم نهاد در این استان دارای مجوز هستند، گفت: هم اکنون ۴۰ سمن در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ۳۰ سمن در بخش مذهبی و اعتقادی، ۱۵ سمن در کارآفرینی و اشتغالزایی، ۶ سمن در حوزه محیط زیست و ۱۰ سمن در بخش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند و مابقی سمن‌ها نیز به امور خیریه و مباحث آموزشی می‌پردازند.

حقیقی با اشاره به طرح پرداخت تسهیلات به سازمان‌های مردم نهاد در امور جوانان گفت: طرح‌های ارایه شده از سوی سمن‌های جوان در دبیرخانه امور جوانان در حال بررسی است و در مجموع ۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان با سود ۶ درصد پرداخت خواهد شد.

او با اشاره به اختصاص ۹۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حوزه ورزش و جوانان استان همدان گفت: این میزان وام بانکی به متقاضیان حوزه ورزش و جوانان تعلق می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار