حرکات تروریستی سیستان و بلوچستان را از مسیر توسعه دور می‌کند

فعال اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای خاش سیستان و بلوچستان گفت: حرکات و اقدامات کور تروریستی، ایجاد نا امنی، کشتار افراد بیگناه، حمله به حافظان نظم، امنیت و خادمان مردم؛ این استان را از مسیر پیشرفت و توسعه دور می‌کند.

محمدامین میربلوچ زهی با محکوم کردن حادثه تروریستی و حمله به مأموران در ستاد انتظامی راسک، گفت: سیستان و بلوچستان بیش از پیش به آرامش نیاز دارد و در هر نقطه‌ای از آن باید جلوه‌های وحدت، همگرایی و انسجام موج بزند، بنابراین انجام حرکات تروریستی به نفع مردم استان نبوده و دشمنان از این موضوع شادمان شده و نفع خواهند برد.

وی اظهارکرد: حمله ناجوانمردانه به نیرو‌های حافظ امنیت بامداد امروز در شهرستان راسک در راستای تامین اهداف دشمنان آمریکایی و صهیونیستی صورت گرفته و عوامل جیره خوار و مزدور دشمن به مردم بلوچ و اهل سنت خدمت نکرده‌اند، بلکه اقدامات کور تروریستی آنان در جهت منافع دشمنان اسلام و کشور بوده و تمام مردم سیستان و بلوچستان از این موضوع رنج برده و اندوهگین هستند.

فعال اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای خاش ادامه داد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان و مردم خوب و نجیب منطقه داشته و این اقدام کور در آستانه سفر سوم رئیس‌جمهور به استان، کام خدمت رسانی به مردم را تلخ کرده و لذت و شیرینی خدمت زمانی احساس می‌شود که اقشار مختلف مردم و مسوولان در کنار هم از خدمات صورت گرفته بهره ببرند و در جشن بهره‌برداری طرح و برنامه‌ها سهیم باشند.

وی تاکید کرد: صف مردم سیستان و بلوچستان از تروریست‌ها و گروهک‌های معاند و خراب کار جدا بوده و این مردم به شدت از خشونت، تندروی، قتل، خون ریزی و جنایت تنفر دارند، بنابراین تقاضای همه مردم استان از مسوولان این است که عوامل این حادثه در سریعترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و به مجازات برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار