تجلیل از برترین‌های کنکور در هریس

با حضور فرماندار هریس از برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ این شهرستان تجلیل شد.

آقای جلیلوند در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ شهرستان هریس خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم گفت: موفقیت امروز شما در کنکور آغاز موفقیت‌های دیگری برای شما است و امیدواریم شاهد افتخارات شما برای شهرستان و کشور باشیم.

آقای جلیلوند منابع انسانی را برگرفته از دل مدارس و همین دانشگاه‌ها خواند و یادآور شد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان وظیفه دارید در سطح استان آذربایجان شرقی و کشور در حوزه‌های مختلف پزشکی، مهندسی و دبیری حرف اول را بزنید باید هریس را به عنوان مهد علم و تمدن بشناسانید.

وی با اشاره به وظایف مسئولان و دانش آموزان در خصوص تامین زیرساخت‌های تحصیلی و استفاده از امکانات شهرستان جهت شکوفا شدن استعداد‌های دانش آموزان و دانشجویان خاطرنشان کرد: آینده شهرستان هریس دست شما علم آموزان می‌باشد هر کسی به اندازه سهم خودش مسئولیت دارد باید تعادل بین رشته تحصیلی با بازار کار آن رشته در شهرستان هریس رقم بخورد.

فرماندار هریس افزود: موفقیت در هر کاری رازی در بر ندارد بلکه راه دارد و خوشحال هستیم که دانش آموزان برتر امروز این راه را یافتند و در این مسیر درست قرار گرفتند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس از روند رو به رشد کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری یاد کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۵۵ دانش آموز شهرستان هریس در دانشگاه‌های وزارت علوم قبول شدند که نسبت به سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی داشتیم که از ۸۲ نفر از این عزیزان در هریس تجلیل شد.

گفتنی است در این مراسم از سه تن از اساتید آموزش و پرورش منطقه هریس به عنوان کارآفرین نمونه، پژوهشگر برتر کشوری و مشاوره تحصیلی تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.