یکی از شهدای حادثه تروریستی کلانتری راسک، بوشهری است

یکی از شهدایی که نام آن در بین شهدای حمله تروریستی به کلانتری راسک آمده است، علی دشت پوری اهل شهر آباد شهرستان تنگستان استان بوشهر است.

بامداد امروز در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان‌وبلوچستان تعدادی از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و تعداد دیگری مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم اعلام شده است.

علی دشت پوری یکی از شهدای حمله تروریستی به کلانتری راسک بوده که اهل شهر آباد شهرستان تنگستان در استان بوشهر است.

سردار حیدر سوسنی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در پیامی اقدام ددمنشانه و ناجوانمردانه گروه تروریستی جیش الظلم در سحر گاه امروز که منجر به شهادت ۱۲ تن از عزیزان را امنیت در سیستان و بلوچستان شد را محضر مقام عظمای ولایت و خانواده های معزز این شهیدان به ویژه خانواده معزز شهید دشت بوری از دیار تنگستان مهد شهید رئیس دلواری در استان بوشهر را خدمت این خانواده محترم تسلیت گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
خداوند انشالله به خانواده عزیز این شهید بزرگوار صبر عنایت کنه ، برادر شهید فرمودن اعزام شده به خدمت سمت سیستان ولی استان سیستان و بلوچستان دو قسمت داره سیستان که همون زابل هست و بلوچستان ، الان پنج تا جوان رو از منطقه سیستان دو این حادثه از دست دادیم و خیلی ها هم قبل از اون ، به خدا مردم سیستان هم از دست این خوگ صفت های تروریست خون دل شده و خانواده های زیادی دارندعذا دار میشن ، سه تا از شهدا رو دیروز زابل و دو تا رو زاهدان دفن کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
خدایا حق این جوانان را از جیش الظلم بگیر خدایا صبر بده به خانواده شان سخته سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
دلم می سوزد و کاری زدستم بر نمیاد.....