خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه شیعه و اهل سنت هرمزگان این هفته ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمله تروریستی راسک به مهمترین مسائل روز و مشکلات مناطق مختلف استان اشاره کردند.

نمازجمعه اهل سنت بندرعباس

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن محکومیت حمله تروریستی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان گفت: این گونه رفتار‌ها هیچ نسبتی با اسلام و دین ندارد.

 نماز جمعه میناب

حجت الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه موقت میناب گفت: وضعیت غزه بر اثر حملات رژیم غاصب اسرائیل بسیار وخیم است و قانون وتو؛ قانونی ظالمانه است.

نماز جمعه بندرلنگه

حجت الاسلام شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: قشر جوان بایستی نسبت به مسائل انقلاب احساس مسئولیت کند و در این زمینه کناره گیری نکند، زیرا آینده انقلاب متعلق به جوانان غیور و متدین است.

نماز جمعه رودان

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان با اشاره به مساله فساد در یکی از شرکت‌های واردات چای گفت: برخورد با مفسد مهم است، اما مهم‌تر از آن بستن منافذ و راه‌ها و بستر‌های فساد زاست که باید دولت در این زمینه بیشتر تلاش کند.

 نماز جمعه جاسک

امام جمعه جاسک با اشاره به نابسامانی وضعیت شورا و شهرداری جاسک، گفت: این وضعیت موجب ضرر مردم می‌شود و مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند.

حجت‌الاسلام عباس ذاکری افزود: طرح‌های نیمه تمام و پل‌های مواصلاتی شهرستان نیز باید تعیین تکلیف شود.

نماز جمعه بستک

حجت‌الاسلام حسین جهانگیری امام جمعه بستک گفت: انگلیس و استکبار جهانی به سر کردگی آمریکا با تحریم کردن سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از همکارانش و همچنین مبارزان فلسطینی خود را بیش از پیش منفور ملت‌ها می‌کنند.

 نماز جمعه حاجی آباد

حجت‌الاسلام مهدی دُری امام جمعه حاجی آباد گفت: امروز به وسیله زبان هنر می‌توان نسل جدید را با اهل بیت (ع) آشنا کرد و از همه نهاد‌ها و ادارات درخواست داریم که از هنرمندان حاجی آباد حمایت کنند.

 نماز جمعه بندرخمیر

حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر ضمن اشاره به ۲۶ آذر روز حمل و نقل گفت: جامعه فعال در بخش حمل و نقل کشور، زمینه ساز رونق تولید، صاردات و تامین نیاز‌های ضوری کشور هستند.

 نماز جمعه سیریک

حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت سیریک گفت: یکی از محور‌های توسعه شهرستان سیریک دریا است که برنامه ریزی توسعه دریا محور بر مبنای برنامه‌های علمی و کاربردی موجب پیشرفت این شهرستان می‌شود.

نماز جمعه بشاگرد

حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت: چالش اصلی در بشاگرد حمل و نقل کالای اساسی است که با توجه به نبود راه مناسب به سختی صورت می‌گیرد و نیاز است راهداری و راه و شهرسازی استان نسبت به حل این مشکل برنامه ریزی کنند.

 نماز جمعه پارسیان

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان با اشاره به وضعیت نامناسب راه‌ها و جاده‌های پارسیان افزود: جاده پارسیان به بندر لنگه و شهر‌های کوشکنار و دشتی و جاده ساحلی بسیار نامناسب است به طوری که مکرراً شاهد تصادف هستیم و باید زودتر سماندهی شود.

نماز جمعه هرمز

حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز گفت: جزیره هرمز زیر ساخت گردشگری مناسبی ندارد و باید میراث فرهنگی برای ایجاد و تامین این زیرساخت‌ها پیشقدم شود.

نماز جمعه توکهور و هشتبندی

حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی با اشاره به مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در روستا‌هایی ماننده چاه غربال گفت: زیبنده نیست روستایی با جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر از داشتن اینترنت محروم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.