ماجرای پیامک اشتباه رئیس سازمان سینمایی به علی اوجی بجای وزیر نفت + فیلم

علی اوجی، بازیگر و تهیه‌کننده سینما در نشست مشترک با معاون رئیس جمهور از ماجرای پیامک اشتباه رئیس سازمان سینمایی به او بجای وزیر نفت گفت.

۲۱ آذر نشست جمعی از سینماگران و بازیگران کشور با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. این نشست که با اظهارات و گاه انتقادات اهالی سینما همراه بود، علی اوجی بازیگر و تهیه‌کننده سینما به ماجرای پیامک اشتباه محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی به او بخاطر شباهت فامیلی‌اش به وزیر نفت پرداخت و گفت: بنده حدود ۱۳تا فیلم به عنوان تهیه‌کننده ساختم، ولی همه آن‌ها در بخش خصوصی بوده است. یعنی هیچ کدام از آن‌ها با بودجه دولتی ساخته نشده است. اگرچه می‌دانستم اوضاع خیلی خراب است، ولی دیگر نمی‌دانستم تا این حد! این بودجه‌ای که آقای خزاعی می‌گویند شوخی است. طبق گفته‌های ایشان، یکی از مهمترین دستاورد‌های این مملکت بعد از انقلاب سینما بوده، که درست هم هست. در واقع، مهمترین اتفاق در عرصه بین‌الملل در سینما بود.

به گفته اوجی، انگار دوست ندارند یا دوست ندارید سینما درست مدیریت شود. یکبار آقای خزاعی پیامک اشتباه به من دادند. فکر کرده بودند من وزیر نفت هستم! چون فامیلی‌ام اوجی است. از پیامک آقای خزاعی بود که فهمیدم اوضاع خیلی خراب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
این فقط یک ادعاست ، شما باید حرفهای طرف مقابل را هم بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
خاطره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
یه اکیپ هستن متشکل از نوید محمد زاده پیمان معادی و اون دختره سمیه تو همه فیلما هستن
چند اکیپ هستن
آخرین اخبار